Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Heinz Polska: Jesteśmy zainteresowani akwizycjami, zwłaszcza w daniach gotowych i sosach

  • Autor: Łukasz Stępniak, Magdalena Brzózka. portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2010, 21:26
Prezes Heinz Polska: Jesteśmy zainteresowani akwizycjami, zwłaszcza w daniach gotowych i sosach

- Heinz jest bardzo zadowolony z tego, co osiągnął w Polsce. Postrzega nasz kraj jako rynek perspektywiczny i absolutnie nie wyklucza akwizycji w przyszłości. Do ewentualnej transakcji dojdzie w momencie, gdy znajdziemy dobrą firmę za rozsądną cenę. Jednak nie chcę spekulować kiedy mogłoby dojść do ewentualnej transakcji i które firmy moglibyśmy przejąć - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska.

Jaki rozwój planuje Heinz - organiczny czy poprzez przejęcia? Czy Heinz jest zainteresowany akwizycjami na polskim rynku?

Zacznę od strategii rozwoju Grupy Heinz, w której rynki rozwijające się, czyli Chiny, Indie, Indonezja, Rosja, Polska i kraje Europy Wschodniej i Centralnej są bardzo ważnym elementem. Nasza firma chce i będzie inwestować, a tym samym przejmować firmy, które będą miały na danym rynku interesujące produkty lub silną markę.

Jaka to dobra firma? Kiedy mogłoby dojść do takiej transakcji?
Nie mogę na ten temat spekulować.

Czy może Pan przynajmniej powiedzieć, którym z segmentów rynku Heinz jest zainteresowany najbardziej?
Obecnie nie mamy wyznaczonego konkretnego celu ani upatrzonej firmy. Nie prowadzimy także żadnych rozmów na temat ewentualnych przejęć. Mogę jedynie stwierdzić, że długofalowo jesteśmy zainteresowani ewentualnymi akwizycjami, zwłaszcza w kluczowych dla nas kategoriach. Na świecie Heinz specjalizuje się w trzech segmentach spożywczych, z czego dwie działają w Polsce. Heinz to sosy (w tym ketchupy), dania gotowe, i odżywki dla niemowląt. I na tych trzech filarach spółka zamierza się skupić. W Polsce stawiamy na dynamiczny rozwój kategorii sosów i dań gotowych. W ramach tych kategorii interesują nas dobre marki i mocne firmy. Nie mamy także planów wprowadzania marki odżywek dla dzieci, bo to u nas trudny i wyjątkowo skonsolidowany rynek.

Cały wywiad ukaże się w najbliższym magazynie Rynek Spożywczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH