Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pudliszki będą wchodzić w nowe kategorie spożywcze

  • Autor: MB; ŁS; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-06-2014, 10:24
Prezes Heinz: Pudliszki mają ogromny potencjał do dalszego rozwoju
Jan Kruise, prezes Heinz na Europę Środkową, Północną i Wschodnią

- Marka Pudliszki od lat umacnia swoją pozycję na rynku i ma potencjał do rozwoju. W kategorii koncentratów pomidorowych nasz główny konkurent ma czterokrotnie mniejsze udziały niż my. W kategorii ketchupów, główny konkurent ma dwukrotnie mniejsze udziały. Jesteśmy liderami lub wiceliderami kategorii dań gotowych, produktów pomidorowych, sosów gorących i warzyw i jest naszą ambicją, by dalej rosnąć. Oprócz inwestycji w kategorie, w których jesteśmy już obecni, chcemy również zbadać możliwości rozwoju w innych kategoriach - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Jan Kruise, prezes Heinz na Europę Środkową, Północną i Wschodnią.

Prezes Heinz planuje wchodzić w nowe kategorie spożywcze z marką Pudliszki. Niedawno marka zadebiutowała w segmencie makaronów

- Poszerzenie naszej oferty, poprzez wejście marki Pudliszki na rynek makaronów, było naturalnym następstwem na drodze rozwoju marki. Wchodząc do tej kategorii, wiedzieliśmy że chcemy zbudować nasze udziały poprzez stworzenie wartości dodanej. Nasz produkt posiada unikalne zalety: ma cztery razy więcej błonnika i 100 proc. wysokiej jakości pszenicy durum. Nasze marki mają wielki potencjał, ale musimy je cierpliwie rozwijać, cierpliwość nie jest naszą mocną stroną. Pierwszy kwartał 2014 roku był bardzo udany. Inwestujemy o wiele więcej w nasze marki niż w przeszłości, odnotowujemy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Jest dobrze, ale dobrze to dla nas za mało - mówi Jan Kruise, prezes Heinz.

Po debiucie na rynku makaronów firma otrzymała od konsumentów informację zwrotną z zapytaniem „dlaczego tak późno?". Okazało się, że była to wyczekiwana nowość. - Makarony Pudliszki są częścią pełnego posiłku, który nasi konsumenci mogą stworzyć korzystając wyłącznie z oferty naszej marki - dodaje prezes. 

Pudliszki są obecne na rynku makaronów od lutego. - Już mogę powiedzieć, że bardzo wielu klientów podzieliło nasz entuzjazm związany z tą nowością. Ten debiut pokazuje z pewnością, że możemy uzyskać znaczne udziały w kategorii. Na razie jednak mogę tylko pomarzyć o dużym udziale w tej kategorii. Ale w końcu to konsumenci zdecydują, jakie te udziały będą. Jestem o nie jednak spokojny, oferujemy bowiem polskim konsumentom wyśmienity produkt, który ma istotne przewagi konkurencyjne - mówi Jan Kruise.

Jan Kruise jest prezesem Heinz Europa Środkowa, Północna i Wschodnia, regionu w skład którego wchodzą m.in. Polska, Niemcy, Szwajcaria, Austria, kraje skandynawskie, Czechy, Węgry, Grecja i Izrael. Jan Kruise ma 46 lat, pochodzi z Holandii i mieszka w Düsseldorfie. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze komercji i zarządzania różnymi segmentami biznesu na wielu rynkach. Przed dołączeniem do Heinz w 2002 roku, pracował przez 13 lat dla koncernu Unilever.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH