Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Heinz: W Polsce w obszarze sosów najważniejsze są podstawowe kategorie, czyli ketchupy i sosy zimne

  • Autor: Magdalena Brzózka, Łukasz Stępniak, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2011, 11:22
Prezes Heinz: W Polsce w obszarze sosów najważniejsze są podstawowe kategorie, czyli ketchupy i sosy zimne
Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska

- Polacy są przywiązani do swoich ulubionych potraw, a nowinki takie, jak kuchnia orientalna nie są jeszcze szczególnie rozpowszechnione - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, prezes firmy Heinz Polska.

W połowie ubiegłego roku Koncern HJ Heinz Company podpisał umowę nabycia Foodstar, wiodącego producenta sosów sojowych w Chinach. Czy to się przełoży na polski rynek? Trendy azjatyckie w branży spożywczej w naszym kraju są ostatnio bardzo popularne, czy w związku z tym Heinz planuje rozwijać ten pomysł?

Heinz w każdym z krajów, w których działa, obiera strategię dopasowaną do potrzeb lokalnych odbiorców, dlatego inwestycje w innych krajach często nie przekładają się bezpośrednio na wszystkie rynki. Dla polskiego oddziału naszej grupy w obszarze sosów najważniejsze są podstawowe kategorie, czyli ketchupy i sosy zimne dopasowane do gustów polskiego konsumenta. Polacy są przywiązani do swoich ulubionych potraw, a nowinki takie, jak kuchnia orientalna nie są jeszcze szczególnie rozpowszechnione. Oczywiście w Warszawie już wszyscy znają sushi i tu konsumenci chętnie używają sosów sojowych, jednak w mniejszych miejscowościach kuchnia azjatycka nie jest popularna. Na razie ten potencjał rozwoju w Polsce nie jest wystarczająco duży, żebyśmy chcieli stworzyć istotny element w naszej strategii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Robert 16-03-2011, 11:50:
Panie Prezesie, To nie kwestia gustów i przyzwyczajeń, że dominującą pozycję mają ketchupy i sosy zimne. Sprawą wiodącą jest brak odwagi w promowaniu i umiejętnej organizacji procesu sprzedaży innych kategori właśnie poza duzymi miastami, zresztą w dużych miastach też. Dla konsumenta to oznacza nie mnej, nie więcej, tylko tyle, że przez taką zachowawczą politykę jest pozbawiony możliwości szerszego wyboru jadłospisu, poznawania nowych kierunków kulinarnych i otwierania się na świat. To nie Klient ma się zmienić, to trzeba spróbować zmienić Klienta i odważnie pokonywać bariery, które chyba tylko nam się wydaje, że istnieją.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH