REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Heinz: W Polsce w obszarze sosów najważniejsze są podstawowe kategorie, czyli ketchupy i sosy zimne

  • Autor: Magdalena Brzózka, Łukasz Stępniak, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2011, 11:22
Prezes Heinz: W Polsce w obszarze sosów najważniejsze są podstawowe kategorie, czyli ketchupy i sosy zimne
Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska

- Polacy są przywiązani do swoich ulubionych potraw, a nowinki takie, jak kuchnia orientalna nie są jeszcze szczególnie rozpowszechnione - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, prezes firmy Heinz Polska.

REKLAMA

W połowie ubiegłego roku Koncern HJ Heinz Company podpisał umowę nabycia Foodstar, wiodącego producenta sosów sojowych w Chinach. Czy to się przełoży na polski rynek? Trendy azjatyckie w branży spożywczej w naszym kraju są ostatnio bardzo popularne, czy w związku z tym Heinz planuje rozwijać ten pomysł?

Heinz w każdym z krajów, w których działa, obiera strategię dopasowaną do potrzeb lokalnych odbiorców, dlatego inwestycje w innych krajach często nie przekładają się bezpośrednio na wszystkie rynki. Dla polskiego oddziału naszej grupy w obszarze sosów najważniejsze są podstawowe kategorie, czyli ketchupy i sosy zimne dopasowane do gustów polskiego konsumenta. Polacy są przywiązani do swoich ulubionych potraw, a nowinki takie, jak kuchnia orientalna nie są jeszcze szczególnie rozpowszechnione. Oczywiście w Warszawie już wszyscy znają sushi i tu konsumenci chętnie używają sosów sojowych, jednak w mniejszych miejscowościach kuchnia azjatycka nie jest popularna. Na razie ten potencjał rozwoju w Polsce nie jest wystarczająco duży, żebyśmy chcieli stworzyć istotny element w naszej strategii.

 

CENY HURTOWE

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Robert 16-03-2011, 11:50:
Panie Prezesie, To nie kwestia gustów i przyzwyczajeń, że dominującą pozycję mają ketchupy i sosy zimne. Sprawą wiodącą jest brak odwagi w promowaniu i umiejętnej organizacji procesu sprzedaży innych kategori właśnie poza duzymi miastami, zresztą w dużych miastach też. Dla konsumenta to oznacza nie mnej, nie więcej, tylko tyle, że przez taką zachowawczą politykę jest pozbawiony możliwości szerszego wyboru jadłospisu, poznawania nowych kierunków kulinarnych i otwierania się na świat. To nie Klient ma się zmienić, to trzeba spróbować zmienić Klienta i odważnie pokonywać bariery, które chyba tylko nam się wydaje, że istnieją.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH