REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Helio: Bakaliowy biznes nadal jest sezonowy

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-08-2013, 11:46

- Żeby wesprzeć sprzedaż okresów impasowych dla rynku bakalii wprowadziliśmy w ostatnim roku serię zdrowych przekąsek Helio Snack. Angażujemy się również w promocję bakalii w zdrowej diecie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wąsowicz, prezesa zarządu Helio.

REKLAMA

Przyznaję, że bakaliowy biznes nadal jest sezonowy. W okresach przedświątecznych następuje silny wzrost popytu na bakalie, w związku z powyższym ok. 3/4 sprzedaży Helio przypada na okresy przedświąteczne, w tym Boże Narodzenie i Wielkanoc. Choć sezonowość branży nadal jej odczuwalna, sprzedaż bakalii przekąskowych rośnie całorocznie. Bakalii sprzedajemy zatem coraz więcej o każdej porze roku. Żeby wesprzeć sprzedaż okresów impasowych dla rynku bakalii wprowadziliśmy w ostatnim roku serię zdrowych przekąsek Helio Snack. Angażujemy się również w promocję bakalii w zdrowej diecie. W tym celu staramy się systematycznie edukować naszych konsumentów m.in. poprzez Social Media, w tym Facebook, publikacje PR, degustacje, czy konferencje z udziałem lekarzy, dietetyków i innych specjalistów z zakresu żywienia - wylicza prezes Helio.

Na rynku bakalii działa kilku kluczowych, ogólnopolskich producentów, oraz cała rzesza lokalnych, bardzo drobnych graczy, którzy nie są w stanie sprostać oczekiwaniom jakościowym i wolumenowych dużych sieci handlowych i dystrybutorów.

- W ostatnich latach znacznie wzrasta udział marek własnych. Private Label to 44 proc. bakaliowego rynku. Biorąc pod uwagę sprzedaż Helio zarówno w zakresie marek własnych i producenckich, szacuje się, iż stanowimy ok. 30 proc. rynku paczkowanych bakalii w Polsce - mówi Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

Helio systematycznie rozszerza swoją ofertę produktową. Cały czas pracuje też nad rozszerzeniem swojego portfolio o nowe kategorie, w tym przede wszystkim takie, w których grupa docelowa jest zbieżna z dotychczasową, tj. grupie o silnej świadomości marki Helio.-   Na przestrzeni ostatniego roku rozszerzyliśmy naszą ofertę o nową dla nas kategorię polew do ciast - dodaje prezes.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH