Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Helio: Bakaliowy biznes nadal jest sezonowy

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-08-2013, 11:46

- Żeby wesprzeć sprzedaż okresów impasowych dla rynku bakalii wprowadziliśmy w ostatnim roku serię zdrowych przekąsek Helio Snack. Angażujemy się również w promocję bakalii w zdrowej diecie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wąsowicz, prezesa zarządu Helio.

Przyznaję, że bakaliowy biznes nadal jest sezonowy. W okresach przedświątecznych następuje silny wzrost popytu na bakalie, w związku z powyższym ok. 3/4 sprzedaży Helio przypada na okresy przedświąteczne, w tym Boże Narodzenie i Wielkanoc. Choć sezonowość branży nadal jej odczuwalna, sprzedaż bakalii przekąskowych rośnie całorocznie. Bakalii sprzedajemy zatem coraz więcej o każdej porze roku. Żeby wesprzeć sprzedaż okresów impasowych dla rynku bakalii wprowadziliśmy w ostatnim roku serię zdrowych przekąsek Helio Snack. Angażujemy się również w promocję bakalii w zdrowej diecie. W tym celu staramy się systematycznie edukować naszych konsumentów m.in. poprzez Social Media, w tym Facebook, publikacje PR, degustacje, czy konferencje z udziałem lekarzy, dietetyków i innych specjalistów z zakresu żywienia - wylicza prezes Helio.

Na rynku bakalii działa kilku kluczowych, ogólnopolskich producentów, oraz cała rzesza lokalnych, bardzo drobnych graczy, którzy nie są w stanie sprostać oczekiwaniom jakościowym i wolumenowych dużych sieci handlowych i dystrybutorów.

- W ostatnich latach znacznie wzrasta udział marek własnych. Private Label to 44 proc. bakaliowego rynku. Biorąc pod uwagę sprzedaż Helio zarówno w zakresie marek własnych i producenckich, szacuje się, iż stanowimy ok. 30 proc. rynku paczkowanych bakalii w Polsce - mówi Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

Helio systematycznie rozszerza swoją ofertę produktową. Cały czas pracuje też nad rozszerzeniem swojego portfolio o nowe kategorie, w tym przede wszystkim takie, w których grupa docelowa jest zbieżna z dotychczasową, tj. grupie o silnej świadomości marki Helio.-   Na przestrzeni ostatniego roku rozszerzyliśmy naszą ofertę o nową dla nas kategorię polew do ciast - dodaje prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH