Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Helio: Poprzez social media konsumenci sami zapraszają nas do "flirtu"

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2017, 13:57
Prezes Helio: Poprzez social media konsumenci sami zapraszają nas do
Leszek Wąsowicz, prezes Helio, fot. materiały prasowe

- Inwestujemy w social media. Facebook, You Tube, blogi, czy startujący jesienią Instagram to świetne kanały komunikacji, w których sam konsument zaprasza nas do flirtu. Staramy się jednak robić to z głową. Nie dla animuszu działu marketingu i rekordowej liczby „kupionych” fanów, lecz w celu zbudowania trwałych relacji z rzeczywistą rzeszą konsumentów, którzy sami chcą wejść z nami w interakcję i zarekomendować nas milionom swoich znajomych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

- Social Media to jednak nie jedyny element naszego promotion mix, w który konsekwentnie inwestujemy. Corocznie jesteśmy widoczni w czołowych programach TV, a także w najbardziej poczytnych tytułach prasy konsumenckiej. Nasze kampanie obejmują także internet i nośniki zewnętrzne. Badania Nielsen Audience Measurement wartość realizowanych kampanii Helio oceniają na miliony złotych każdego roku. Oczywiście przekłada się to na sprzedaż, lecz nie jest to algorytm zero jedynkowy. To nie jest weekendowa akcja rabatowa przekładająca się na krótkoterminowe wyniki sprzedażowe. Nasze kampanie mediowe mają przede wszystkim cele długoterminowe. Od lat edukujemy konsumentów i budujemy wizerunek zdrowej marki Helio. W kampaniach wspomagają nas nie tylko specjaliści z domów mediowych, ale też eksperci ds. żywienia i dietetycy - wylicza prezes Helio.  

Poza tym Helio współpracuje m.in. z  Zakładem Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Polskim Stowarzyszeniem Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Dzięki temu pokazaliśmy szerokiej grupie konsumentów, że po bakalie warto sięgać nie tylko na święta, że nie wszystkie bakalie są takie same, że kupując bakalie, czy masy do ciast warto spojrzeć na ich skład, na ich jakość, a nie tylko kierować się ceną. To wszystko tworzy zdrowy wizerunek marki Helio i długofalową lojalność konsumenta - dodaje Leszek Wąsowicz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 20-12-2017, 04:21:
Kampanie w social media:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.