Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Helio: Poprzez social media konsumenci sami zapraszają nas do "flirtu"

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2017, 13:57
Prezes Helio: Poprzez social media konsumenci sami zapraszają nas do
Leszek Wąsowicz, prezes Helio, fot. materiały prasowe

- Inwestujemy w social media. Facebook, You Tube, blogi, czy startujący jesienią Instagram to świetne kanały komunikacji, w których sam konsument zaprasza nas do flirtu. Staramy się jednak robić to z głową. Nie dla animuszu działu marketingu i rekordowej liczby „kupionych” fanów, lecz w celu zbudowania trwałych relacji z rzeczywistą rzeszą konsumentów, którzy sami chcą wejść z nami w interakcję i zarekomendować nas milionom swoich znajomych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

- Social Media to jednak nie jedyny element naszego promotion mix, w który konsekwentnie inwestujemy. Corocznie jesteśmy widoczni w czołowych programach TV, a także w najbardziej poczytnych tytułach prasy konsumenckiej. Nasze kampanie obejmują także internet i nośniki zewnętrzne. Badania Nielsen Audience Measurement wartość realizowanych kampanii Helio oceniają na miliony złotych każdego roku. Oczywiście przekłada się to na sprzedaż, lecz nie jest to algorytm zero jedynkowy. To nie jest weekendowa akcja rabatowa przekładająca się na krótkoterminowe wyniki sprzedażowe. Nasze kampanie mediowe mają przede wszystkim cele długoterminowe. Od lat edukujemy konsumentów i budujemy wizerunek zdrowej marki Helio. W kampaniach wspomagają nas nie tylko specjaliści z domów mediowych, ale też eksperci ds. żywienia i dietetycy - wylicza prezes Helio.  

Poza tym Helio współpracuje m.in. z  Zakładem Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Polskim Stowarzyszeniem Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Dzięki temu pokazaliśmy szerokiej grupie konsumentów, że po bakalie warto sięgać nie tylko na święta, że nie wszystkie bakalie są takie same, że kupując bakalie, czy masy do ciast warto spojrzeć na ich skład, na ich jakość, a nie tylko kierować się ceną. To wszystko tworzy zdrowy wizerunek marki Helio i długofalową lojalność konsumenta - dodaje Leszek Wąsowicz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH