Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Helio: Poprzez social media konsumenci sami zapraszają nas do "flirtu"

- Inwestujemy w social media. Facebook, You Tube, blogi, czy startujący jesienią Instagram to świetne kanały komunikacji, w których sam konsument zaprasza nas do flirtu. Staramy się jednak robić to z głową. Nie dla animuszu działu marketingu i rekordowej liczby „kupionych” fanów, lecz w celu zbudowania trwałych relacji z rzeczywistą rzeszą konsumentów, którzy sami chcą wejść z nami w interakcję i zarekomendować nas milionom swoich znajomych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

Prezes Helio: Poprzez social media konsumenci sami zapraszają nas do
Leszek Wąsowicz, prezes Helio, fot. materiały prasowe

Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
Data: 08-09-2017, 13:57

- Social Media to jednak nie jedyny element naszego promotion mix, w który konsekwentnie inwestujemy. Corocznie jesteśmy widoczni w czołowych programach TV, a także w najbardziej poczytnych tytułach prasy konsumenckiej. Nasze kampanie obejmują także internet i nośniki zewnętrzne. Badania Nielsen Audience Measurement wartość realizowanych kampanii Helio oceniają na miliony złotych każdego roku. Oczywiście przekłada się to na sprzedaż, lecz nie jest to algorytm zero jedynkowy. To nie jest weekendowa akcja rabatowa przekładająca się na krótkoterminowe wyniki sprzedażowe. Nasze kampanie mediowe mają przede wszystkim cele długoterminowe. Od lat edukujemy konsumentów i budujemy wizerunek zdrowej marki Helio. W kampaniach wspomagają nas nie tylko specjaliści z domów mediowych, ale też eksperci ds. żywienia i dietetycy - wylicza prezes Helio.  

Poza tym Helio współpracuje m.in. z  Zakładem Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Polskim Stowarzyszeniem Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Dzięki temu pokazaliśmy szerokiej grupie konsumentów, że po bakalie warto sięgać nie tylko na święta, że nie wszystkie bakalie są takie same, że kupując bakalie, czy masy do ciast warto spojrzeć na ich skład, na ich jakość, a nie tylko kierować się ceną. To wszystko tworzy zdrowy wizerunek marki Helio i długofalową lojalność konsumenta - dodaje Leszek Wąsowicz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Helio RSS ALERT    /    Leszek Wąsowicz RSS ALERT    /    rynek bakalii 2017 RSS ALERT    /    bakalie 2017 RSS ALERT    /    social media RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2017-12-20 04:21:48
    Kampanie w social media: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.