REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Helio: W nowym zakładzie pełną zdolność produkcyjną osiągniemy w II-III kw.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-11-2011, 17:02
Prezes Helio: W nowym zakładzie pełną zdolność produkcyjną osiągniemy w II-III kw.
Leszek Wąsowicz, prezes Helio

- Choć z satysfakcją odnotowuję pierwsze efekty z przeniesienia się do nowego zakładu w Brochowie, podkreślam, że nie jest to jeszcze oczekiwana skala uzyskiwanych korzyści. Pierwsze miesiące po oddaniu do użytkowania całkowicie nowego kompleksu to dopiero okres uruchamiania produkcji, kompletnego wyposażania w infrastrukturę produkcyjno-magazynową oraz organizowania pracy w nowych warunkach - wyjaśnił Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

REKLAMA

- W minionym okresie musieliśmy ponieść dodatkowe jednorazowe koszty zorganizowania działalności w nowej siedzibie, w tym np. zakupić dodatkowe wyposażenie administracyjno-biurowe, czy przeprowadzić wszelkie procedury rozruchowe nowych maszyn i urządzeń. Osiągana w tym czasie efektywność produkcji, nie była jeszcze docelowa także z uwagi na finalizowane prac montażowych pozostałych linii produkcyjnych, czy także aspekt ludzki wynikający z aklimatyzacji w nowym miejscu pracy. Pełna zdolność produkcyjna będzie jednak osiągnięta już w II-III kwartale bieżącego roku obrotowego, tj. kluczowym dla naszej branży okresie przedświątecznym - mówi Leszek Wąsowicz, prezes Helio

Zwiększone możliwości produkcyjne oraz magazynowe stworzyły potencjał do rozwoju całkowicie nowego segmentu sprzedaży w działalności Helio, jakim jest sprzedaż bakalii do przemysłu (segment B2B, tj. sprzedaż do producentów słodyczy, piekarni, cukierni itp.).

- Dział zajmujący się aktywizacją tego segmentu choć pracuje dopiero od kilkunastu tygodni pozyskał już kilkudziesięciu klientów. Mimo że obroty w tym segmencie nie były jeszcze znaczące na tle przychodów ze sprzedaży spółki, pokrywają się one z naszymi oczekiwaniami. Co więcej, w minionym okresie doprowadziliśmy do nawiązania współpracy z kolejnymi odbiorcami w kanale tradycyjnym. Choć jednostkowo nie są to kontrakty o charakterze umowy znaczącej, ich duża ilość sprawia, że kanał tradycyjny łącznie ma już istotny wpływ na obroty spółki Prezes liczy, że dzięki nowym odbiorcom i rynkom zbytu uda się spółce jeszcze w tym roku uzyskać co najmniej kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt dodatkowych milionów złotych przychodu.

- Naszym core businessem nadal pozostanie jednak sprzedaż bakalii do krajowego detalu. Jak wskazują bowiem wyniki minionego kwartału, utrzymanie w tym obszarze dwucyfrowej dynamiki rozwoju jest dla HELIO wciąż możliwe - dodaje prezes.

Helio jest importerem i dystrybutorem bakalii, działa również na rynku producentów mas makowych. Spółka oferuje swoje produkty pod markami: HELIO, HELIO GOLD, Słoneczne Owoce do największych sieci handlowych, hurtowni i sklepów spożywczych w Polsce, a także zaopatruje pod markami własnymi (tzw. private labels) m.in. Auchan, Carrefour, EKO Holding, E.Leclerc, Intermarche, JMD „Biedronka", Makro C&C, Netto, Real, czy Tesco.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH