Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Helio: W Polsce przybywa świadomych konsumentów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2017, 12:19
Prezes Helio: W Polsce przybywa świadomych konsumentów
Leszek Wąsowicz, prezes Helio/ fot. materiały prasowe

- Rynek bakalii w Polsce cały czas się rozwija. Bakalie są bardzo wdzięcznym tematem, ich konsumpcja jest teraz w modzie a Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

- Dlatego Helio od lat angażuje się w szereg projektów promujących zdrowy tryb życia i żywienia. Poza ekspertami w zakresie marketingu, współpracujemy m.in. z  Zakładem Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Polskim Stowarzyszeniem Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej - wylicza prezes Helio. 

Jego zdaniem branża bakaliowa wbrew pozorom nie jest prostym biznesem. - Jesteśmy na rynku już 25-lat, więc mimo rosnącej mody na bakalie, widziałem już wiele bardziej i mniej spektakularnych biznesowych rozczarowań. Warto zatem stawiać na sprawdzonych partnerów, z transparentną sytuacją finansową i stabilną strukturą właścicielską - dodaje.

Wraz z modą na bycie fit, eksplodowała też moda na bakalie doskonale wpisujące się w zdrowy tryb życia. - Nic dziwnego, wszak są prawdziwą bombą pozytywnych wartości odżywczych, a do tego kuszą smakiem. Niska zawartość sodu, bogate w błonnik, białko roślinne, potas, witaminy, liczne składniki mineralne, czy niski indeks glikemiczny – to najczęściej wymieniane atuty przez dietetyków. Sprawdzają się zatem w dietach niskosodowych, redukcyjnych, polecane dla sportowców , diabetyków, czy osób zmagających się z miażdżycą, czy nadciśnieniem. Szeroki wachlarz smaków i możliwości  powoduje, że każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie - zapewnia Leszek Wąsowicz.

Rynek surowca w bakaliowej branży charakteryzuje się dużą zmiennością. - Z tego względu mamy bardzo szerokie, zdywersyfikowane portfolio asortymentów. Póki co sytuacja wydaje się być stabilna, nie mniej warto uwzględnić także ryzyko walutowe. Praktycznie wszystkie bakalie importujemy bowiem bezpośrednio, a większość płatności odbywa się w dolarach amerykańskich. W naszej branży sytuacja w dziale zakupów jest zatem nad wyraz dynamiczna, zatem cały czas trzeba trzymać rękę na pulsie i korzystać z know-how dotychczasowych 25 lat doświadczeń - mówi prezes Helio.

Helio co roku wchodzi na rynek z kilkoma nowościami. - Są one spójnymi z konsekwentnie realizowaną strategią budowania zdrowej marki Helio. Idąc za ciosem w tym roku weszliśmy mocniej w kategorię przekąsek, rozszerzając asortyment o nową grupę produktową, tj. batony zbożowe, które produkowane są z pożądanych obecnie przez konsumentów składników bakaliowo-zbożowych. Ich bazą są m.in. płatki owsiane, czy płatki z pełnych ziaren zbóż, zaś dodatki oparte są na naturalnych składnikach, np. czekoladzie, czy naturalnym miodzie, a nie ich substytutach. Niezależnie od rozwoju oferty asortymentowej, w najbliższym czasie priorytetem będą dalsze inwestycje w markę - mówi Leszek Wąsowicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH