Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Homemade: Będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2013, 08:31
Prezes Homemade: Będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży
Michał Wróbel, prezes Homemade (fot. PTWP)

Przyszły rok będzie stał pod znakiem dynamicznego wzrostu dostępności naszego produktu i promocji marki. Głównie będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży. Chcemy aby nasze produkty łatwo docierały do konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Wróbel, prezes Homemade.

- Jak ocenia Pan potencjał rynku dań gotowych?

- Uważam, że stabilny od lat w Polsce rynek dań gotowych czeka wiele dynamicznych zmian, które będą powodowane zmianą percepcji kategorii w oczach konsumentów. Obecnie, gdy w społeczeństwie zachodzą zmiany w trybie życia oraz modelu rodziny, potrzebne są nowe, innowacyjne rozwiązania. Konsumenci poszukują wysokiej jakości produktów w nowoczesnym, użytecznym opakowaniu. Oczekują produktów pozwalających i ułatwiających im wysokojakościowe i zdrowe odżywianie się nie tylko w domu, ale i w miejscu pracy. Dlatego też obserwujemy coraz większe zainteresowanie naszymi produktami ze strony tradycyjnych sklepów spożywczych, jak i również ogólnopolskich sieci handlowych.

- Czy "żywność wygodna" podbija wyłącznie duże miasta, czy jej sprzedaż rośnie również w małych i średnich miejscowościach?

- Oczywiście model życia w dużych miastach wspiera żywność wygodną. Największy potencjał sprzedaży jest właśnie tam. Prowadzimy pilotażowe testy naszych produktów również w mniejszych miejscowościach, szukamy odpowiedniego modelu dystrybucji na przyszłość ale w najbliższym czasie będziemy pracować nad zwiększaniem dostępności naszych produktów w dużych aglomeracjach.

- Czy zauważają Państwo zwiększone zapotrzebowanie rynku na zdrową żywność?

- Od pewnego czasu można zauważyć wzrost świadomości wśród konsumentów nie tylko na temat zdrowej żywności, ale przede wszystkim wysokiej jakości produktów spożywczych. Coraz więcej osób dokładnie czyta etykiety - chcą wiedzieć co jedzą. W dużych miastach wzrasta też popularność wydarzeń podejmujących temat wysokiej jakości pożywienia. Różnego rodzaju targi, warsztaty i pokazy kulinarne przyciągają rzesze konsumentów. Jest to relatywnie nowy trend w Polsce. Obserwując jak rozwijał się w krajach Zachodniej Europy, myślę, że jeszcze długo utrzyma się w Polsce. Jest on też bezpośrednio skorelowany z wzrostem gospodarczym oraz zamożnością konsumentów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Hurtownia-Oliwy.pl 15-11-2013, 18:20:
Bardzo ciekawy produkt. Gratuluje pomysłu!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH