Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Homemade: Będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2013, 08:31
Prezes Homemade: Będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży
Michał Wróbel, prezes Homemade (fot. PTWP)

Przyszły rok będzie stał pod znakiem dynamicznego wzrostu dostępności naszego produktu i promocji marki. Głównie będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży. Chcemy aby nasze produkty łatwo docierały do konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Wróbel, prezes Homemade.

- Jak ocenia Pan potencjał rynku dań gotowych?

- Uważam, że stabilny od lat w Polsce rynek dań gotowych czeka wiele dynamicznych zmian, które będą powodowane zmianą percepcji kategorii w oczach konsumentów. Obecnie, gdy w społeczeństwie zachodzą zmiany w trybie życia oraz modelu rodziny, potrzebne są nowe, innowacyjne rozwiązania. Konsumenci poszukują wysokiej jakości produktów w nowoczesnym, użytecznym opakowaniu. Oczekują produktów pozwalających i ułatwiających im wysokojakościowe i zdrowe odżywianie się nie tylko w domu, ale i w miejscu pracy. Dlatego też obserwujemy coraz większe zainteresowanie naszymi produktami ze strony tradycyjnych sklepów spożywczych, jak i również ogólnopolskich sieci handlowych.

- Czy "żywność wygodna" podbija wyłącznie duże miasta, czy jej sprzedaż rośnie również w małych i średnich miejscowościach?

- Oczywiście model życia w dużych miastach wspiera żywność wygodną. Największy potencjał sprzedaży jest właśnie tam. Prowadzimy pilotażowe testy naszych produktów również w mniejszych miejscowościach, szukamy odpowiedniego modelu dystrybucji na przyszłość ale w najbliższym czasie będziemy pracować nad zwiększaniem dostępności naszych produktów w dużych aglomeracjach.

- Czy zauważają Państwo zwiększone zapotrzebowanie rynku na zdrową żywność?

- Od pewnego czasu można zauważyć wzrost świadomości wśród konsumentów nie tylko na temat zdrowej żywności, ale przede wszystkim wysokiej jakości produktów spożywczych. Coraz więcej osób dokładnie czyta etykiety - chcą wiedzieć co jedzą. W dużych miastach wzrasta też popularność wydarzeń podejmujących temat wysokiej jakości pożywienia. Różnego rodzaju targi, warsztaty i pokazy kulinarne przyciągają rzesze konsumentów. Jest to relatywnie nowy trend w Polsce. Obserwując jak rozwijał się w krajach Zachodniej Europy, myślę, że jeszcze długo utrzyma się w Polsce. Jest on też bezpośrednio skorelowany z wzrostem gospodarczym oraz zamożnością konsumentów.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Nikos 23-01-2018, 12:43:
Cały Homemade i traderroom adres rejestracji firmy taki sam jak innych oszustów wysyłających ponaglenia o zapłate z niby CEIDEG. Uwaga.. Sprawdzajcie adresy rejestracji firm.
  • Hurtownia-Oliwy.pl 15-11-2013, 18:20:
Bardzo ciekawy produkt. Gratuluje pomysłu!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 402) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.