Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Homemade: Będziemy inwestować w dystrybucję, promocję oraz zwiększenie sił sprzedaży

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2013, 08:31

Strona 2 z 2

- W jakich kanałach sprzedaży są dostępne zupy Homemade?

- Sprzedaż naszych produktów prowadzimy w oparciu o wiele kanałów dystrybucji. Rozwijamy się poprzez ogólnopolskie sieci handlowe takie jak np.: Alma oraz przez silne, lokalne sieci np.: Mokpol, Społem, Top Market. Dynamicznie rozwijamy też sprzedaż bezpośrednią do tradycyjnych sklepów spożywczych, które na terenie Warszawy mają ciągle bardzo silną pozycję. Rozpoczynamy też współpracę z lokalnymi dystrybutorami w dużych miastach poza Warszawą. W najbliższym czasie planujemy zwiększyć naszą dostępność w sieciach sklepów typu convenience.

- Jakie są Pana plany odnośnie rozwoju asortymentu?

- Naszą specjalnością są świeże zupy i na tym asortymencie chcemy się w pełni skupić. Planujemy jednak wprowadzać częste zmiany do naszej oferty handlowej. W dużej mierze będą związane z sezonowością i dostępnością składników. Zależy nam na promowaniu zup związanych z kalendarzem sezonowym. Chcemy wykorzystywać te produkty, które w danym okresie są najlepsze pod względem jakości i świeżości. Dopasowujemy też asortyment do potrzeb naszych klientów. Latem oferujemy chłodniki i lekkie zupy. Jesienią i zimą zupy bardziej treściwe, rozgrzewające - np. zupę z ciecierzycy.

- Patrząc na opakowania produktów Homemade można zauważyć, że przykładają Państwo dużą wagę do estetyki swoich wyrobów. Jakie inne narzędzia marketingu i promocji wykorzystują Państwo do budowy marki?

- Jest spora grupa konsumentów, która poszukuje nowych, autentycznych w swoim przekazie marek. Takich, które dbają o każdy szczegół swojego produktu - tak jak robimy to my. Chcemy, aby nasz produkt był spójny - przekazywał wartości, które nam przyświecają. Zarówno pod względem receptury, sposobu pakowania jak i estetyki nie tylko opakowań ale i całej marki. Pyszna zupa to nie wszystko. Musi być również odpowiednio zapakowana. Cieszymy się bardzo, że nasze podejście, a co za tym idzie produkt został bardzo pozytywnie odebrany na rynku. Nasze opakowanie otrzymało wyróżnienie „Must Have" na Łódź Design Festival 2013 promującym najlepszy Polski Design. Nasze opakowania niewątpliwie zwracają uwagę na półce sklepowej.

Dużą rolę odgrywa również marketing szeptany. Prowadzimy wiele degustacji i prezentacji naszych produktów podczas wydarzeń związanych ze zdrową żywnością. Konsumenci doceniają dobre produkty i polecają je swojej rodzinie czy znajomym. Jesteśmy też bardzo aktywni w mediach społecznościowych. Informacje o naszych świeżych zupach same szybko się rozprzestrzeniają.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Nikos 23-01-2018, 12:43:
Cały Homemade i traderroom adres rejestracji firmy taki sam jak innych oszustów wysyłających ponaglenia o zapłate z niby CEIDEG. Uwaga.. Sprawdzajcie adresy rejestracji firm.
  • Hurtownia-Oliwy.pl 15-11-2013, 18:20:
Bardzo ciekawy produkt. Gratuluje pomysłu!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 402) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.