Prezes Horteksu: naszą odpowiedzią na trendy jest i będzie jakość i smak produktów
- Trendy są dla nas bardzo kuszące i większość naszych produktów odpowiada na gorące trendy ostatnich miesięcy, taki jak gluten free czy zero waste. Wszystkie trendy, które obserwujemy na rynku, krążą wokół tego, że jedzenie ma być zdrowe, przyjemne i smaczne. I tak długo jak będziemy spełniać te warunki, to wtedy spełniamy naszą misje i rolę - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Paweł Gurgul, prezes Grupy Hortex.

W branży spożywczej w Polsce trwa obecnie swojego rodzaju „festiwal trendów”, którego kopalnią są media społecznościowe na czele z Instagramem. Czy i jak mądrze odpowiadać na trendy?
- Trendy to często nisze. A my jesteśmy producentem ogólnopolskim i chcemy pozostać masowi. I naszą misją jest produkowanie wyrobów bardzo wysokiej jakości, które są oparte o naturalne produkty i są bardzo smaczne. A jeśli ktoś przy okazji zauważy, że nasze produkty odpowiadają na takie trendy jak clean label, bo nie mają konserwantów i czy też zero waste, bo nie ma z nich odpadów to będzie dla nas wartość dodana. Jednak jeżeli spojrzymy na kategorie, które rosną najszybciej, to one są bardzo daleko np. tzw. czystej etykiety, ale świetnie smakują - mówi Paweł Gurgul.
Czytaj również: Nowy zarząd, nowa strategia. Hortex chce rosnąć szybciej niż segment soków i mrożonek - wywiad z prezesem Grupy
Prezes zapewnia: naszą odpowiedzią na trendy jest i zawsze będzie jakość i smak - dodaje Paweł Gurgul.
Grupa Hortex ma nowy zarząd, który z kolei ma nową strategię rozwoju dla marki i firmy. - Hortex to firma, która ma ogromny potencjał, świetną rozpoznawalną markę. To firma, która ma produkty, które są gotowe do zwiększenia swojej skali na rynku. I to jest to wyzwanie: co zrobić, żeby firma rosła i to w taki sposób, który odpowiada naszym oczekiwaniom. A ambicje są takie, by rosnąć powyżej kategorii, w których działa. Naszą odpowiedzią będzie innowacyjność, a przez to atrakcyjność dla konsumentów - zapewnia prezes Grupy Hortex.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.