Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Horteksu: Wierzymy w rozwój kategorii mrożonek

  • Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-12-2011, 11:33
Prezes Horteksu: Wierzymy w rozwój kategorii mrożonek
Tomasz Kurpisz, prezes Horteksu

- Rynek mrożonych warzyw i owoców pozostaje stabilny ale z racji i niskiego spożycia mrożonek w Polsce - mamy nadzieję na jego dalszy rozwój tej kategorii. Kreujemy nowe trendy - wprowadzamy innowacyjne produkty, ciekawe połączenia smaków, staramy się także edukować konsumentów odnośnie zalet mrożonek - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Tomasz Kurpisz, prezes Horteksu.

- Analizujemy rynek, koniunkturę i zachodzące zmiany w naszym otoczeniu biznesowym. Do nich dostosowujemy strategię firmy i jej strukturę. Aktualnie realizujemy rozpoczęte przedsięwzięcia, czego przykładem może być będąca na etapie finalizacji transakcja zakupu rosyjskiej marki mrożonek Jest Idea - mówi Tomasz Kurpisz.

Hortex nadal planuje rozwijać się organicznie poprzez zwiększanie swoich udziałów w rynku.

- Dlatego systematycznie poszerzamy swoją ofertę, przygotowujemy atrakcyjne wsparcie marketingowe - mówi Tomasz Kurpisz.

Historia firmy Hortex sięga lat czterdziestych dwudziestego wieku. Firma skupia się na dwóch podstawowych obszarach: produkcji soków i napojów oraz produkcji mrożonych warzyw i owoców; trzecim istotnym polem działania jest wytwarzanie koncentratu soków owocowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Balbina 30-05-2012, 14:35:
Hortex za niedługo dostanie potężne baty na głównym rynku eksportowym - na Wschodzie.
Zapowiadana inwestycja Ukraińców w Annopolu [koncentrat + mrożonki] to tylko element układanki.
Bezsprzecznie gabinety Horteksu wymagają przewietrzenia i czas, aby niektórzy bogowie zeszli z Olimpu, który już dawno - a może nawet nigdy - nie powinien być miejscem ich postoju.
W tym wszystkim dziwi bezradność właściciela, ale to już zupełnie inna sprawa
  • kowalski 30-05-2012, 13:59:
Taka jest prawda czas na zmiany. Zmiany w zarządzie w składzie osobowym, bo to jak znak firmowy już emeryci, których temperatura zatrzymuje w działaniu po prostu zmarzlina.
Potrzeba nowego ducha i inwestycji. Znak firmowy i ludzie produkcji to jedyny majątek tej firmy,
  • Sympatyk 03-01-2012, 10:44:
Hortex ma syndrom samochodu Warszawa i Syrenka.. Wszyscy darzą go szacunkiem, z tytułu na historyczne zasługi. Co najmniej dla dwóch generacji wiąże się z pięknymi choć trudnymi latami młodości. Generalnie znajomość marki i rozpoznawalność jest znakomita.
Przyszłość jednak należy do innych, stawiających na innowacje nie tylko w produkcie , ale i zarządzaniu.
Prawie wszyscy z nas mając emocjonalny, bardzo pozytywny stosunek do w/w marek samochodów. W decyzjach zakupowych kierują się jednak racjonalnymi kryteriami, przyszłością, zwłaszcza młodzi, decydujący o obliczu rynku.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH