Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Igloteksu o rozwoju gastronomii i handlu detalicznego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-09-2017, 14:38
Prezes Igloteksu o rozwoju gastronomii i handlu detalicznego
Maciej Włodarczyk, prezes Igloteksu/ fot. Żelazna Studio

- Detaliczny rynek żywności mrożonej oraz rynek gastronomiczny w Polsce systematycznie rosną w tempie kilku procent rocznie. Z roku na rok zmieniają się również potrzeby i rosną oczekiwania naszych klientów, co wymaga od nas ciągłego dostosowywania się do zachodzących na rynku zmian i podnoszenia jakości oferowanych przez nas produktów i usług - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Włodarczyk, prezes Grupy Iglotex.

Handel detaliczny zmienia swoją strukturę. Rośnie liczba sklepów należących do sieci detalicznych, a maleje liczba sklepów niezrzeszonych. Zmienia się również strategia rozwoju największych sieci detalicznych w Polsce. - Konsumenci oczekują coraz większej wygody dokonywania zakupów oraz różnorodności produktów z naciskiem na gotowe do spożycia produkty spożywcze. Z tego powodu obserwujemy rosnący trend rozwoju sklepów i żywności typu convenience, w tym m.in. gotowych produktów mrożonych i świeżych. Strategia Iglotex dla rynku detalicznego bardzo dobrze wkomponowuje się w ten trend - mówi Maciej Włodarczyk.

Na rynku gastronomicznym również zachodzą istotne zmiany. - Pozytywny wpływ na jego rozwój ma zmiana przyzwyczajeń społeczeństwa, większa ilość czasu spędzanego poza domem, a także widoczny efekt programu Rodzina 500+. Niepokój i obawa o bezpieczeństwo na świecie wpływa na rozwój turystyki w Polsce, i pośrednio również na wzrost rynku - dodaje prezes.

I podkreśla, że gastronomia charakteryzuje się olbrzymią różnorodnością formatów oraz modeli obsługi klienta. - W ostatnich latach wszystkie segmenty systematyczne rosły, przy czym nadal najpopularniejsze są punkty gastronomiczne z tanią ofertą w granicach 10-15 zł za posiłek, rośnie także dynamicznie sektor cateringu. Naszą ambicją jest wzrost szybszy niż rynek - ujawnia Maciej Włodarczyk.

I dodaje, że sytuacja na rynku pracy stawia przed kierowaną przez niego firmą istotne wyzwania. - Dlatego inwestujemy w naszych pracowników i uruchamiamy Akademię Rozwoju Menedżera, pracujemy nad programami socjalnymi - wylicza. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH