Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Intenson: Polscy konsumenci coraz częściej poszukują naturalnych produktów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-09-2017, 13:52
Prezes Intenson: Polscy konsumenci coraz częściej poszukują naturalnych produktów
Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio

Intenson Europe cały czas skupia się na poszerzaniu oferty, ponieważ wciąż dostrzega potencjał rozwoju sektora superfoods w Polsce. - Jest zapotrzebowanie przede wszystkim na produkty naturalne, bez sztucznych barwników. A rynku globalnym jest wiele produktów, których jeszcze nie ma w Polsce, a są warte zainteresowania np. baobab, który jest naturalnym źródłem witaminy C - zapewnia Michał Lasocki, prezes Intenson Europe.

- Najbardziej koncentrujemy się na naturalnych produktach sypkich oraz rozwijamy kategorie olejowe. Ponadto, poszerzamy asortyment produktów Bio oraz bezglutenowych, które jeszcze są mało doceniane przez konsumentów - twierdzi Michał Lasocki.

Jak podkreśla prezes Intenson Europe polski konsument staje się coraz bardziej świadomy. - Częściej niż kiedykolwiek czytamy etykiety i analizujemy składy produktów. Również kraj pochodzenia nierzadko pozostaje bez znaczenia, jednak uważamy, że wciąż jesteśmy na początku drogi do pełnej świadomości - mówi Michał Lasocki.

Jego zdaniem w branży superfoods ważna jest elastyczność i szybkie dostosowywanie się do potrzeb konsumenta. Ta branża w dużej mierze oparta jest na sezonowości – w lecie sprzedają się zupełnie inne produkty niż zimą. 

- Social Media jest dla nas kluczowe. W ten sposób docieramy do naszych rzeczywistych klientów, do osób, które świadomie wybierają nasze produkty i zechciały np. polubić nasz fanpage. Doceniamy to, dlatego staramy się publikować wartościowe treści, które nie mają na celu sprzedaży produktu a edukację. Chcemy, aby nasi klienci byli świadomi, jakie składniki odżywcze znajdą w naszych produktach, jakie posiłki można z nich przyrządzić i jak prawidłowo komponować półprodukty, aby w całości tworzyły zbilansowaną dietę - dodaje Michał Lasocki.

Produkty pod marką Intenson są dostępne w ofercie krajowych marketów oraz delikatesów, a także w sklepach specjalistycznych ze zdrową żywnością. Od dwóch lat, firma rozwija zagraniczną sieć dystrybucji, i eksportuje swoje produkty m.in. do Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Niemiec, Czech i do Słowenii. W ofercie sprzedażowej, znajduje się ok. 100 super zdrowych produktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH