Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KSC: Opracowujemy plan dalszego rozwoju Trzemeszna

  • Autor: ŁS, PJ, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2014, 13:29
Prezes KSC: Opracowujemy plan dalszego rozwoju Trzemeszna
Marek Dereziński, prezes zarządu Krajowej Spółki Cukrowej (fot. PTWP)

Krajowa Spółka Cukrowa zamierza inwestować w promocję marki Dworski, rozbudować zakład produkcyjny FC Pszczółki w Lublinie, wzmocnić Stoisław technologicznie i poprzez przejęcia, jak również opracować plan dalszego rozwoju Trzemeszna, swojej najnowszej akwizycji. Na te tematy z serwisem portalspozywczy.pl rozmawiał Marek Dereziński, prezes KSC.

Jakie są plany KSC odnośnie przejętego od Agros-Novy zakładu we Włocławku i produkowanej w nim marce Dworski?

Na rynku marka Dworski jest dopiero od kwietnia, w związku z czym planujemy przede wszystkim wypromować te produkty, które już wypuściliśmy, ale również pracujemy we Włocławku business-to-business. Kluczowa kwestia to rozwój i promocja marki, a jak wiadomo, jest to długotrwała i kosztowna operacja.

Będziemy też powoli wprowadzać nowe produkty. Akurat teraz wprowadzamy marmoladę, która lada moment znajdzie się w sklepach, w magazynach mamy już także sałatkę szwedzką.

Sporo dzieje się w należącej do was Fabryce Cukierków Pszczółka. Mógłby pan opowiedzieć o inwestycji prowadzonej w zakładzie w Lublinie?

Pszczółka na najbliższe lata ma zaplanowaną jedną bardzo dużą inwestycję - rozbudowę zakładu produkcyjnego w Lublinie. Ta inwestycja ma pochłonąć ponad 80 mln zł, a jej zakończenie przewidujemy w roku 2016. Nowy zakład będzie miał ponad 13 tys. mkw. powierzchni. Większe moce produkcyjne spowodują, że w Pszczółce zatrudnić będziemy mogli kilkadziesiąt nowych osób. W zakładzie w Lublinie produkowane będą wyroby czekoladowe, a także karmelki.

Kolejny biznes, czyli Stoisław. Jakie inwestycje planujecie w tym segmencie działalności?

Naszym zdaniem Stoisław może produkować więcej, niż w tej chwili. Z jednej strony planujemy wzmacniać Stoisław technologicznie, ale jeżeli w tej branży nie dokonamy żadnych akwizycji, to pozostaniemy z ograniczonymi możliwościami. Na ten moment nasza skala produkcji jest za mała, żebyśmy mogli na niej poprzestać.

Kiedy możemy się spodziewać zamknięcia tego typu akwizycji?

Na dzisiaj to jest za trudne pytanie. Przyglądamy się potencjalnym przejęciom, uważnie analizujemy rynek i podejmiemy decyzję wtedy, kiedy uznamy to za stosowne.

Waszą najnowszą akwizycją jest Trzemeszno. Jakie są plany wobec tego segmentu działalności?

Na dzisiaj Trzemeszno jest zakładem, który sobie na rynku radzi, ale oczywiście chcielibyśmy go wzmocnić. Pamiętajmy, że to jest wciąż świeży projekt. W tej chwili patrzymy, po pierwsze, na możliwości rozbudowy i po drugie, na akwizycje. Na ten temat będziemy rozmawiać wspólnie z zarządem Trzemeszna.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.