Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KSC ujawnia plan rozwoju Polskich Przetworów

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-01-2014, 13:06
Prezes KSC ujawnia plan rozwoju Polskich Przetworów
Marek Dereziński, prezes KSC Polski Cukier

- Polskie Przetwory, spółka zależna KSC S.A, intensywnie pracuje nad stworzeniem spójnej wizji marketingowej i własnej marki przetworów. Podstawą planów rozwoju zakładu we Włocławku jest potencjał regionu kujawskiego, będącego optymalną lokalizacją odbioru i zwielokrotniania dostaw surowca oraz potencjał tkwiący w samym zakładzie, w jego fachowej kadrze, 60-letnim doświadczeniu i możliwości rozbudowy - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Marek Dereziński, prezes KSC Polski Cukier.

Do połowy 2014 r. spółka Polskie Przetwory planuje rozszerzyć asortyment o produkty konsumenckie pod własną marką. Ich podstawą będą produkty warzywne, szczególnie ketchupy i koncentrat pomidorowy. Planowane jest też równoległe zaoferowanie pierwszych produktów z gamy przetworów owocowych.

- Produkty z Włocławka będą sprzedawane pod nową marką, nawiązującą do rozpoznawalnych wieloletnich tradycji jakości lokalnych surowców i jakości produkcji. Koncepcja nowej marki jest już w fazie zaawansowanych przygotowań, uwzględniających jej synergię z marką Polskiego Cukru. Jeżeli nasze oczekiwania się spełnią, nowa marka przyniesie korzyści całej grupie. Jednak decyzja o wprowadzeniu konkretnych produktów zapadnie ostatecznie po wykonaniu badań rynkowych - mówi Marek Dereziński, prezes KSC Polski Cukier.

Polskie Przetwory Sp. z o.o. planuje także uruchomienie produkcji nowych produktów w niszach rynkowych, zgodnie z trendem konsumenckim wymagającym od producentów serwowania żywności „wygodnej" i zdrowej.- Widzimy też potencjał w danych dotyczących wzrostu sprzedaży produktów spożywczych pod marką własną sieci handlowych, ponieważ w ostatnich latach produkty marek własnych znacząco poprawiają swoją pozycję - dodaje prezes KSC Polski Cukier.

Szacuje się, że w 2013 r. rynek marek własnych w Polsce wzrósł o 14,5 proc., przy czym na produkty spożywcze marek własnych polscy konsumenci przeznaczają już prawie 17,5 proc. wydatków a w private label inwestują kolejne sieci handlowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH