Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes McCormick Polska: Polska jest jednym z naszych kluczowych rynków

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-02-2014, 14:37
Prezes McCormick Polska: Polska jest jednym z naszych kluczowych rynków
Olivier Touzalin, prezes zarządu McCormick Polska

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z transakcji kupna firmy Kamis w Polsce. Dzięki temu McCormick ma w portfelu dwie duże marki w Polsce: Kamis i Galeo. Potencjał wzrostu sprzedaży na tym rynku jest ogromny - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Olivier Touzalin, prezes zarządu McCormick Polska.

Prezes zapewnia, że Polska jest bardzo istotnym rynkiem dla McCormicka. Jest trzecim pod względem wielkości rynkiem firmy w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

- Obecnie kończymy prace zmierzające do poszerzenia zdolności wytwórczych i magazynowych w fabryce w Stefanowie , wdrożyliśmy już nowe systemy informatyczne a także przeprowadziliśmy szkolenia dla naszych pracowników. Zakończyliśmy proces integracji Kamisu z McCormickiem i teraz będziemy mogli skupić się już tylko na maksymalnym wykorzystaniu możliwości, które drzemią w tych markach w Polsce - mówi prezes McCormick Polska.

Polacy uwielbiają jedzenie i gotowanie, a tym samym przyprawy. Spożycie przypraw per capita w Polsce jest jednym z najwyższych w Europie. - To dodatkowo motywuje nas do działania i rozwoju. Polska jest centralnym ośrodkiem dla McCormicka, to z Polski ma odbywać się wzrost również na cały region Europy Środkowo-Wschodniej, bo to tutaj produkowane są także produkty na rynek rosyjski, rumuński, ukraiński. Obecnie 40 proc. produkcji ze Stefanowa McCormick trafie na te rynki. W Rosji odnotowujemy bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży, w związku z tym bardzo dużo inwestujemy w obecność naszych produktów Kamisa i Galeo w tym kraju - dodaje.

Polska jest rynkiem, który cechuje duży wzrost, McCormick zwiększa swoją obecność na takich rynkach, jak również na innych rynkach gospodarek wschodzących na całym świecie.

- Polska, Rosja, Indie i Chiny to kraje, które wygenerowały 15 proc. globalnej sprzedaży McCormicka w zeszłym roku, oczekujemy, że sprzedaż na tych rynkach będzie dynamicznie rosła. Wszystkie te inwestycje, które czynimy w marki w Polsce czy w Rosji, w fabryki zakłady produkcyjne, są po to, by zwiększyć obecność w tej części świata - mówi Olivier Touzalin.

Prezes zapewnił, że firma na razie nie koncentruje się na kolejnych akwizycjach w naszym kraju. - Jednak jeśli pojawiłby się atrakcyjny podmiot, który działałby w branży, która jest naszym core biznesem, dlaczego nie. Jednak na razie mamy mnóstwo pracy przy rozwoju marki Kamis i Galeo i na tym będziemy się skupiać - zapewnia prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH