REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes McCormick Polska: Polska jest jednym z naszych kluczowych rynków

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-02-2014, 14:37
Prezes McCormick Polska: Polska jest jednym z naszych kluczowych rynków
Olivier Touzalin, prezes zarządu McCormick Polska

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z transakcji kupna firmy Kamis w Polsce. Dzięki temu McCormick ma w portfelu dwie duże marki w Polsce: Kamis i Galeo. Potencjał wzrostu sprzedaży na tym rynku jest ogromny - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Olivier Touzalin, prezes zarządu McCormick Polska.

REKLAMA

Prezes zapewnia, że Polska jest bardzo istotnym rynkiem dla McCormicka. Jest trzecim pod względem wielkości rynkiem firmy w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

- Obecnie kończymy prace zmierzające do poszerzenia zdolności wytwórczych i magazynowych w fabryce w Stefanowie , wdrożyliśmy już nowe systemy informatyczne a także przeprowadziliśmy szkolenia dla naszych pracowników. Zakończyliśmy proces integracji Kamisu z McCormickiem i teraz będziemy mogli skupić się już tylko na maksymalnym wykorzystaniu możliwości, które drzemią w tych markach w Polsce - mówi prezes McCormick Polska.

Polacy uwielbiają jedzenie i gotowanie, a tym samym przyprawy. Spożycie przypraw per capita w Polsce jest jednym z najwyższych w Europie. - To dodatkowo motywuje nas do działania i rozwoju. Polska jest centralnym ośrodkiem dla McCormicka, to z Polski ma odbywać się wzrost również na cały region Europy Środkowo-Wschodniej, bo to tutaj produkowane są także produkty na rynek rosyjski, rumuński, ukraiński. Obecnie 40 proc. produkcji ze Stefanowa McCormick trafie na te rynki. W Rosji odnotowujemy bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży, w związku z tym bardzo dużo inwestujemy w obecność naszych produktów Kamisa i Galeo w tym kraju - dodaje.

Polska jest rynkiem, który cechuje duży wzrost, McCormick zwiększa swoją obecność na takich rynkach, jak również na innych rynkach gospodarek wschodzących na całym świecie.

- Polska, Rosja, Indie i Chiny to kraje, które wygenerowały 15 proc. globalnej sprzedaży McCormicka w zeszłym roku, oczekujemy, że sprzedaż na tych rynkach będzie dynamicznie rosła. Wszystkie te inwestycje, które czynimy w marki w Polsce czy w Rosji, w fabryki zakłady produkcyjne, są po to, by zwiększyć obecność w tej części świata - mówi Olivier Touzalin.

Prezes zapewnił, że firma na razie nie koncentruje się na kolejnych akwizycjach w naszym kraju. - Jednak jeśli pojawiłby się atrakcyjny podmiot, który działałby w branży, która jest naszym core biznesem, dlaczego nie. Jednak na razie mamy mnóstwo pracy przy rozwoju marki Kamis i Galeo i na tym będziemy się skupiać - zapewnia prezes.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH