Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes McCormick Polska: Szansy na rozwój upatrujemy w nowościach produktowych

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-01-2014, 11:10
Prezes McCormick Polska: Szansy na rozwój upatrujemy w nowościach produktowych
Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska

- Planujemy dalej rozwijać nasze marki, wprowadzając na rynek nowe produkty oraz programy marketingu marek w 2014 r. Obserwujemy uważnie potrzeby polskich konsumentów oraz odpowiadamy na nie, inwestując w innowacje i wprowadzając je do sprzedaży - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska.

- Polscy konsumenci poszukują ułatwień w gotowaniu, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z naturalnego smaku gwarantowanego przez zastosowanie wysokiej jakości przypraw i ziół, a to jest powód dużej popularności mieszanek. Naszą szansę na dalszy rozwój na polskim rynku upatrujemy we wprowadzaniu nowych produktów, które spełnią oczekiwania konsumentów - mówi Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska- W 2013 roku wprowadziliśmy do oferty wiele nowych produktów, łącząc w procesie ich tworzenia, wiodącą pozycję McCormick w obszarze innowacji smakowych z lokalnym doświadczeniem zespołu. To pozwoliło nam zamieniać globalne pomysły w koncepty produktów, które odpowiadają na lokalne gusta - dodaje.
 
Za swoje największe osiągnięcie w 2013 roku prezes McCormick postrzega wejście na rynek convenience. - Była to największa inwestycja McCormick na polskim rynku od czasu nabycia firmy Kamis. Obecnie oferujemy 24 dania w ramach naszej linii fiksów Kamis, w której każdy konsument znajdzie coś dla siebie - dodaje. - Kolejną innowacją, którą wprowadziliśmy z sukcesem na polski rynek pod marką Kamis, jest linia 4 mieszanek przypraw o nazwie Italian Line. Posiadamy w ofercie ponad 60 mieszanek w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, które są obecne na półkach sklepowych w całym kraju - mówi prezes.
 
Prezes zapewnia, że kierowana przez niego firma śledzi potrzeby konsumentów. - Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do oferty musztardy Kremskiej, która stała się bardzo popularna wśród polskich konsumentów. Rotacja tego produktu potwierdza naszą właściwą decyzję, a jego wprowadzenie na pewno pomoże nam wzmocnić naszą pozycję numer jeden w kategorii musztard w Polsce, gdzie Kamis jest liderem na rynku od wielu lat - dodaje. McCormick zmienia również oblicze swojej marki Galeo. - W 2013 roku rozszerzyliśmy ofertę o mieszankę do ogórków konserwowych - mówi prezes.
 
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 408) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH