REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes McCormick Polska: Szansy na rozwój upatrujemy w nowościach produktowych

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-01-2014, 11:10
Prezes McCormick Polska: Szansy na rozwój upatrujemy w nowościach produktowych
Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska

- Planujemy dalej rozwijać nasze marki, wprowadzając na rynek nowe produkty oraz programy marketingu marek w 2014 r. Obserwujemy uważnie potrzeby polskich konsumentów oraz odpowiadamy na nie, inwestując w innowacje i wprowadzając je do sprzedaży - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska.

REKLAMA
- Polscy konsumenci poszukują ułatwień w gotowaniu, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z naturalnego smaku gwarantowanego przez zastosowanie wysokiej jakości przypraw i ziół, a to jest powód dużej popularności mieszanek. Naszą szansę na dalszy rozwój na polskim rynku upatrujemy we wprowadzaniu nowych produktów, które spełnią oczekiwania konsumentów - mówi Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska- W 2013 roku wprowadziliśmy do oferty wiele nowych produktów, łącząc w procesie ich tworzenia, wiodącą pozycję McCormick w obszarze innowacji smakowych z lokalnym doświadczeniem zespołu. To pozwoliło nam zamieniać globalne pomysły w koncepty produktów, które odpowiadają na lokalne gusta - dodaje.
 
Za swoje największe osiągnięcie w 2013 roku prezes McCormick postrzega wejście na rynek convenience. - Była to największa inwestycja McCormick na polskim rynku od czasu nabycia firmy Kamis. Obecnie oferujemy 24 dania w ramach naszej linii fiksów Kamis, w której każdy konsument znajdzie coś dla siebie - dodaje. - Kolejną innowacją, którą wprowadziliśmy z sukcesem na polski rynek pod marką Kamis, jest linia 4 mieszanek przypraw o nazwie Italian Line. Posiadamy w ofercie ponad 60 mieszanek w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, które są obecne na półkach sklepowych w całym kraju - mówi prezes.
 
Prezes zapewnia, że kierowana przez niego firma śledzi potrzeby konsumentów. - Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do oferty musztardy Kremskiej, która stała się bardzo popularna wśród polskich konsumentów. Rotacja tego produktu potwierdza naszą właściwą decyzję, a jego wprowadzenie na pewno pomoże nam wzmocnić naszą pozycję numer jeden w kategorii musztard w Polsce, gdzie Kamis jest liderem na rynku od wielu lat - dodaje. McCormick zmienia również oblicze swojej marki Galeo. - W 2013 roku rozszerzyliśmy ofertę o mieszankę do ogórków konserwowych - mówi prezes.
 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH