REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Nordisu: Klienci szukają nowych, unikalnych smaków

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-08-2013, 13:32
Prezes Nordisu: Klienci szukają nowych, unikalnych smaków
Tomasz Meller, prezes zarządu Nordis Sp. z o.o. // Fot. P.Pawłowski / ŻelaznaStudio

- Klienci są coraz bardziej ciekawi nowych, unikalnych smaków i szukają takich pozycji na rynku spożywczym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Meller, prezes Nordisu.

REKLAMA

- Od kilku lat regularnie wprowadzamy na rynek kilkanaście produktów każdego roku - dodaje.

Jak przyznaje Tomasz Meller, wiele firm odstraszają pomyłki rynkowe wynikające z założenia, że w Polsce ludzie będą jedli te same produkty mrożone co na Zachodzie, np. ziemniaki zapiekane z serem czy krążki cebulowe. - Zresztą podobnie jest z produktami ze Wschodu. Mrożone pieczarki, bardzo popularne w Rosji, w Polsce kompletnie nie znajdują nabywców. Ale to właśnie dlatego należy cały czas wprowadzać nowe produkty, sprawdzać reakcje klientów, próbować nowych smaków i budować pozytywne nastawienie konsumentów do mrożonek - komentuje.

Zaznacza, że proces wprowadzenia produktu na rynek w zasadzie nie powinien się wydłużać. - Koszty wprowadzenia tzw. nowego indeksu nie uległy znacznej zmianie w ostatnich kilkunastu miesiącach. Ponadto, jeśli firma, jak w przypadku Nordis, może polegać na sprawdzonych dostawcach surowców i dysponuje sprawnym laboratorium, możne bardzo szybko testować nowe koncepcje i pomysły - mówi prezes.

Jego zdaniem, wprowadzenie nowego wyrobu na rynek bez kampanii reklamowej wymaga produktu o bardzo wysokiej jakości, aby bronił się smakiem. - Ale atrakcyjna cena w okresie promocyjnym i dobre opakowanie wydatnie pomagają. Do tego zaangażowany zespół sprzedaży, wzorowa logistyka i wysoka dostępność towaru. Gdy sprzedaż błyskawicznie rośnie, co zdarza się np. w sezonie lodowym, kluczowe jest zapewnienie szybkiej dostawy towaru z chłodni. Inaczej nawet z kampanią reklamową produkt mrożony nie będzie się sprzedawał, a efekt może być nawet odwrotny od zamierzonego. Nie można bowiem zmagazynować mrożonek czy lodów w dużych ilościach na zapleczu sklepowym - komentuje Tomasz Meller.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH