Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Nordisu: Klienci szukają nowych, unikalnych smaków

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-08-2013, 13:32
Prezes Nordisu: Klienci szukają nowych, unikalnych smaków
Tomasz Meller, prezes zarządu Nordis Sp. z o.o. // Fot. P.Pawłowski / ŻelaznaStudio

- Klienci są coraz bardziej ciekawi nowych, unikalnych smaków i szukają takich pozycji na rynku spożywczym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Meller, prezes Nordisu.

- Od kilku lat regularnie wprowadzamy na rynek kilkanaście produktów każdego roku - dodaje.

Jak przyznaje Tomasz Meller, wiele firm odstraszają pomyłki rynkowe wynikające z założenia, że w Polsce ludzie będą jedli te same produkty mrożone co na Zachodzie, np. ziemniaki zapiekane z serem czy krążki cebulowe. - Zresztą podobnie jest z produktami ze Wschodu. Mrożone pieczarki, bardzo popularne w Rosji, w Polsce kompletnie nie znajdują nabywców. Ale to właśnie dlatego należy cały czas wprowadzać nowe produkty, sprawdzać reakcje klientów, próbować nowych smaków i budować pozytywne nastawienie konsumentów do mrożonek - komentuje.

Zaznacza, że proces wprowadzenia produktu na rynek w zasadzie nie powinien się wydłużać. - Koszty wprowadzenia tzw. nowego indeksu nie uległy znacznej zmianie w ostatnich kilkunastu miesiącach. Ponadto, jeśli firma, jak w przypadku Nordis, może polegać na sprawdzonych dostawcach surowców i dysponuje sprawnym laboratorium, możne bardzo szybko testować nowe koncepcje i pomysły - mówi prezes.

Jego zdaniem, wprowadzenie nowego wyrobu na rynek bez kampanii reklamowej wymaga produktu o bardzo wysokiej jakości, aby bronił się smakiem. - Ale atrakcyjna cena w okresie promocyjnym i dobre opakowanie wydatnie pomagają. Do tego zaangażowany zespół sprzedaży, wzorowa logistyka i wysoka dostępność towaru. Gdy sprzedaż błyskawicznie rośnie, co zdarza się np. w sezonie lodowym, kluczowe jest zapewnienie szybkiej dostawy towaru z chłodni. Inaczej nawet z kampanią reklamową produkt mrożony nie będzie się sprzedawał, a efekt może być nawet odwrotny od zamierzonego. Nie można bowiem zmagazynować mrożonek czy lodów w dużych ilościach na zapleczu sklepowym - komentuje Tomasz Meller.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH