REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Pamapolu: Sprzedaż marek własnych sieci handlowych w czasie kryzysu wzrosła prawie o 50 proc.

  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-10-2009, 16:55
Prezes Pamapolu: Sprzedaż marek własnych sieci handlowych w czasie kryzysu wzrosła prawie o 50 proc.

- Producenci produktów spożywczych muszą być elastyczni i umieć dopasować swoją ofertę do obecnej sytuacji i potrzeb konsumentów. Kiedy gospodarka zaczęła zwalniać szybko zorientowaliśmy się, że konsumenci poszukują w czasie spowolnienia tańszych produktów, dlatego weszliśmy mocno w ten segment i silnie rozwijamy własne marki - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Krzysztof Półgrabia, prezes Pamapolu.

REKLAMA

- Nadal marki własne są uzupełnieniem naszej właściwej oferty i w przychodach całej grupy stanowią obecnie 17 proc. Jednak w tym kryzysowym roku sprzedaż marek własnych wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem aż o 47 proc. - mówi Krzysztof Półgrabia.

Pamapol, który działa w kilku segmentach spożywczego rynku (konserwy mięsne, dania gotowe, przetwórstwo warzywne, ryż, kasza, kawa), wprowadził w tym roku ekonomiczne marki we wszystkich kategoriach.

- Nie dość, że produkujemy tańsze produkty dla sieci, to jeszcze niemal w każdej kategorii mamy własne marki ekonomiczne należące do Pamapolu. To nasza recepta na kryzys - mówi Krzysztof Półgrabia.

W grupie Pamapol w markach własnych sieci najbardziej urosła sprzedaż mrożonych warzyw konfekcjonowanych.

- Sieci stawiają przed producentami marek własnych bardzo wysokie wymogi jakościowe i obecnie produkowane wyroby w markach własnych sieci są wyrobami wysokiej jakości w przystępnej cenie - mówi Krzysztof Półgrabia.

Jego zdaniem branża spożywcza jest najbardziej odporna na kryzys finansowy, z tego względu, że wszystkie społeczeństwa na świecie musza kupować żywność. - A jeśli zaczyna brakować środków finansowych, to konsumenci przesuną się z półki wyżej na tańsze produkty, ale wolumenowo spożycie nie maleje - mówi Krzysztof Półgrabia.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • KUNEGUNDA 17-11-2009, 20:20:
WYOBY WZPOW KWIDZYN SĄ WYJĄTKOWO DOBRE I PROSZĘ W ŻADEN SPOSÓB NIE IDETYFIKOWAC JE Z PAMOPOLEM TO MARKA KWIDZYN WIERNI TRADYCJI I CH WYROBY SĄ SMACZNE I POLECAM WSZYSTKIE MROZONKI ORAZ WYROBY TYPU GROSZEK KUKURYDZA W PUSZKACH
  • Krzysiek 01-11-2009, 19:29:
A ja tam sobie chwalę .Sczególnie polecam klopsy i fasolkę po bretońsku.
  • Kasia 01-11-2009, 09:04:
Wasze DANIA OBIADOWE nie nadają sie do jedzenia przez ludzi Kupiłam przez omyłke dwa razy

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH