REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Pauli: Decyzję o wpuszczeniu do firmy inwestora odkładamy w czasie

  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-10-2010, 14:30
Prezes Pauli: Decyzję o wpuszczeniu do firmy inwestora odkładamy w czasie

Producent zdrowych przekąsek Crispy na razie nie chce oddawać władzy w spółce zewnętrznemu inwestorowi. - Sami chcemy wdrażać w życie strategię rozwoju Pauli - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Radaś, założyciel współwłaściciel firmy Paula.

REKLAMA

Jeszcze kilka miesięcy temu założyciel firmy Paula, spółki która zajmuje się produkcją owocowo-warzywnych przekąsek Crispy, zapewniał, że prowadzi rozmowy z branżowym inwestorem spoza Polski a negocjacje powinny zakończyć się jeszcze w tym roku. Przedstawiciele firmy zapewniali, że w zamian za wiedzę i sieć dystrybucyjną mogliby oddać część udziałów w Pauli.

Adam Radaś mówił, że dzięki inwestorowi jego firma mogłaby pozyskać szerszy dostęp do zagranicznych rynków oraz korzystać z jego dystrybucji.

Jednak plany dotyczące wpuszczenia do spółki inwestora zostaną trochę przesunięte w czasie. - Na razie przekładamy plany oddania władzy inwestorowi, bo sami chcemy rozwijać firmę. Ciężko jest mi oszacować kiedy powrócimy do rozmów z potencjalnymi inwestorami - mówi Adam Radaś.

Obecnie Crispy są dostępne w szkołach i przedszkolach na terenie całej Polski oraz w takich sieciach jak: Tesco, Piotr i Paweł, Alma Market i Bomi, Społem, Lewiatan, Chata Polska, Kaufland i Stokrotka, produkty są też dostępne w sklepach ze zdrową żywnością.

Produkty Pauli są dostępne zarówno w Polsce jak i zagranicą - w takich krajach jak: Włoch, Ukraina, Czechy, Słowacja i USA. W najbliższym czasie firma chce wejść z Crispy do Niemic, Francji i Austrii.

- W Polsce chcemy systematycznie wchodzić do kolejnych sieci. Planujemy to robić bardzo spokojnie bez zbędnego pośpiechu - mówi Adam Radaś.

Właściciel firmy liczy na 8-10 proc. wzrost obrotów w tym roku. Nie ujawnia jednak danych liczbowych

 

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kaliszanka 15-11-2010, 10:19:
Crispy - suche twarde plasterki marchewki lub jabłek , tego przedszkolaki nie cha jeść !!!!!!
a poza tym jest to drogi produkt !!!!!!!!!!!
  • smakosz 27-10-2010, 21:36:
Wolałbym kruche, smaczne, naturalnie dobre np.Chrupanki, przynajmniej na polskim rynku. Dlaczego nie promujemy polskiego nazewnictwa? Ciekawe ile jabłuszek wchodzi w paczkę Crispy,a ile soczystych owoców można otrzymac w zamian, w tej cenie?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH