Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Podravki: Do akwizycji podchodzimy oportunistycznie

- Nasza strategia zakłada rozwój organiczny, inwestycje w nasze marki. To potrafimy robić najlepiej i na tym chcemy się koncentrować - mówi Maciej Tomaszewski, prezes zarządu Podravka Polska i dyrektor rynków Europy Centralnej.

Prezes Podravki: Do akwizycji podchodzimy oportunistycznie
Maciej Tomaszewski, prezes zarządu Podravka Polska i dyrektor rynków Europy Centralnej

Prezes Podravki przyznaje, że kierowana przez niego spółka stawia na rozwój organiczny.

- Do akwizycji podchodzimy typowo oportunistycznie. Jeśli pojawi się okazja inwestycyjna, na pewno przyjrzymy się temu szerzej przez pryzmat Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Jednak priorytetem jest rozwój organiczny - zapewnia Maciej Tomaszewski.

W Polsce grupa Podravka rozwija takie marki jak: Vegeta, Warzywko i Podravka. - Jednak obecnie jesteśmy skupieni na działaniach marketingowych i rozwoju marki Vegeta. To efekt przeprowadzonej restrukturyzacji, jasnej strategii rozwoju, która zakłada rozwój w kategorii przypraw i kulinariów, do której chcemy wykorzystać markę Vegeta, bo jest to nasz najmocniejszy brand na polskim rynku - dodaje prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Tomaszewski RSS ALERT    /    Podravka RSS ALERT    /    Warzywko RSS ALERT    /    Vegeta RSS ALERT    /    przyprawy RSS ALERT    /    akwizycje RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Vegeta fan 2013-09-22 12:18:45
    Panie Prezesie, bez kompetetnie działającego sell force będziecie kontynuować swoją dramatyczna passę utraty udziałów rynkowych. Zatrudnijcie w końcu fachowcow.
  • resd 2013-09-23 12:56:36
    Muszę przyznać że przedmówca ma PEŁNĄ RACJE!!! To co Podravka robi od lat, to jakiś sabotaż jest:(
  • dron 2013-09-24 18:54:22
    Kolejny prezesik z nadania, który chcąc sie uwydatnic uzywa mało powszechnych słów, a których sam nie pojmuje... Oportunistyczny - cechujący się brakiem stałych zasad, przystosowujący się do danej sytuacji dla uzyskania osobistych korzyści. Czyli w przypadku producenta "żywności" tj. przypraw to stwierdzenie prezesa, ma się dla konsumenta, jak pięść do nosa, jest negatywnym określeniem działalnosci firmy... Oportunistyczny (w sensie pozytywnym) może być żołnierz, ochroniarz itp...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.200.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.