REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes WSP Społem: Rynek przypraw mokrych nadal jest rozwojowy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2016, 12:43
Prezes WSP Społem: Rynek przypraw mokrych nadal jest rozwojowy
Michał Mius, prezes zarządu WSP Społem

Szacuje się, że polski rynek przypraw mokrych warty jest ok. 1,5 mld zł. - Oznacza to, że jest on wciąż atrakcyjną gałęzią przemysłu spożywczego, dającą spore możliwości inwestycji i rozwoju - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Mius, prezes zarządu WSP Społem.

REKLAMA

- Jako firma mająca ponad 95 letnie doświadczenie w branży obserwujemy pojawiające się na nim trendy i w miarę potrzeby dostosowujemy ofertę do wymagań konsumentów - to gwarantuje nam zachowanie wypracowanej i stabilnej pozycji. Przykładowo, w tym roku do naszej oferty wprowadzimy Sosy Kieleckie w plastikowych opakowaniach, które adresowane będą do osób ceniących wysokiej jakości produkty w praktycznych opakowaniach - zapewnia prezes WSP Społem.

Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami artykuły takie jak majonezy czy musztardy to pozycje bardzo chętnie kupowane przez Polaków. Prezes spółki jest zdania, że w długiej perspektywie czasu ten trend się nie zmieni. - W okresach przedświątecznych odnotowujemy wysoką sprzedaż naszych tradycyjnych wyrobów. Produkty te idealnie komponują się z klasycznymi polskimi daniami. Wielkanoc i Boże Narodzenie to także właściwy czas do weryfikacji oferty - dodaje Michał Mius.

Na rozwój oraz ofertę spółdzielni mają wpływ konsumenci. – W końcu to do nich adresujemy nasze działania. W codziennej pracy łączymy tradycję wyrobu produktów z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi. Sądzimy, że to klucz do sukcesu - mówi prezes.

2015 r. był udanym czasem dla spółki. - We wszystkich grupach asortymentowych odnotowaliśmy wzrost sprzedaży. Zamierzamy kontynuować dotychczasową długookresową strategię rozwoju firmy opartą na trzech filarach: poszerzeniu portfolio produktowego, unowocześnieniu parku maszynowego oraz intensyfikowaniu działań marketingowych. Niezmiennie, koncentrujemy się na promocji naszych sztandarowych wyrobów, a niedługo na sklepowych półkach pojawią się nasze nowości produktowe zapewnia Michał Mius.

Wyroby WSP Społem dostępne są w większości sieci handlowych np. w  Makro, Selgros, Carrefour, Auchan, Kaufland, Tesco, Intermarche czy Leclerc. - Z roku na rok sukcesywnie zwiększamy liczbę kategorii produktowych oferowanych za pośrednictwem tego kanału.  Jesteśmy także obecni w mniejszych placówkach np. w sieci Żabka, Delikatesy Centrum oraz w sklepach osiedlowych. Bezpośrednio, za ich obsługę odpowiada zespół naszych przedstawicieli handlowych. Co więcej w niedługim czasie planujemy również nawiązanie współpracy z dyskontami -  widzimy w tym duży potencjał rozwoju - zapewnia Michał Mius.

Produkty spółki są również dostępne m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Australii czy w Kazachstanie. Jednocześnie firma stale poszukuje nowych rynków zbytu m.in. w krajach azjatyckich.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH