REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes WSP Społem: Rynek przypraw mokrych nadal jest rozwojowy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2016, 12:43
Prezes WSP Społem: Rynek przypraw mokrych nadal jest rozwojowy
Michał Mius, prezes zarządu WSP Społem

Szacuje się, że polski rynek przypraw mokrych warty jest ok. 1,5 mld zł. - Oznacza to, że jest on wciąż atrakcyjną gałęzią przemysłu spożywczego, dającą spore możliwości inwestycji i rozwoju - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Mius, prezes zarządu WSP Społem.

REKLAMA

- Jako firma mająca ponad 95 letnie doświadczenie w branży obserwujemy pojawiające się na nim trendy i w miarę potrzeby dostosowujemy ofertę do wymagań konsumentów - to gwarantuje nam zachowanie wypracowanej i stabilnej pozycji. Przykładowo, w tym roku do naszej oferty wprowadzimy Sosy Kieleckie w plastikowych opakowaniach, które adresowane będą do osób ceniących wysokiej jakości produkty w praktycznych opakowaniach - zapewnia prezes WSP Społem.

Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami artykuły takie jak majonezy czy musztardy to pozycje bardzo chętnie kupowane przez Polaków. Prezes spółki jest zdania, że w długiej perspektywie czasu ten trend się nie zmieni. - W okresach przedświątecznych odnotowujemy wysoką sprzedaż naszych tradycyjnych wyrobów. Produkty te idealnie komponują się z klasycznymi polskimi daniami. Wielkanoc i Boże Narodzenie to także właściwy czas do weryfikacji oferty - dodaje Michał Mius.

Na rozwój oraz ofertę spółdzielni mają wpływ konsumenci. – W końcu to do nich adresujemy nasze działania. W codziennej pracy łączymy tradycję wyrobu produktów z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi. Sądzimy, że to klucz do sukcesu - mówi prezes.

2015 r. był udanym czasem dla spółki. - We wszystkich grupach asortymentowych odnotowaliśmy wzrost sprzedaży. Zamierzamy kontynuować dotychczasową długookresową strategię rozwoju firmy opartą na trzech filarach: poszerzeniu portfolio produktowego, unowocześnieniu parku maszynowego oraz intensyfikowaniu działań marketingowych. Niezmiennie, koncentrujemy się na promocji naszych sztandarowych wyrobów, a niedługo na sklepowych półkach pojawią się nasze nowości produktowe zapewnia Michał Mius.

Wyroby WSP Społem dostępne są w większości sieci handlowych np. w  Makro, Selgros, Carrefour, Auchan, Kaufland, Tesco, Intermarche czy Leclerc. - Z roku na rok sukcesywnie zwiększamy liczbę kategorii produktowych oferowanych za pośrednictwem tego kanału.  Jesteśmy także obecni w mniejszych placówkach np. w sieci Żabka, Delikatesy Centrum oraz w sklepach osiedlowych. Bezpośrednio, za ich obsługę odpowiada zespół naszych przedstawicieli handlowych. Co więcej w niedługim czasie planujemy również nawiązanie współpracy z dyskontami -  widzimy w tym duży potencjał rozwoju - zapewnia Michał Mius.

Produkty spółki są również dostępne m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Australii czy w Kazachstanie. Jednocześnie firma stale poszukuje nowych rynków zbytu m.in. w krajach azjatyckich.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 264) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH