REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Primavika chce stać na dwóch nogach: konwencjonalnej i ekologicznej

  • Autor: MB, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-02-2017, 12:07
Primavika chce stać na dwóch nogach: konwencjonalnej i ekologicznej
Paweł Skrzypczak, prezes firmy Primavika/ fot. Żelazna studio

- Primavika stoi i zamierza stać na dwóch biznesowych filarach i planuje dwutorowo się rozwijać. Dzisiaj głównym biznesem jest dla nas produkcja żywności konwencjonalnej, jednak widzimy ogromne perspektywy rozwoju - również rynku ekologicznej żywności - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Paweł Skrzypczak, prezes firmy Primavika.

REKLAMA

Primavika to producent prozdrowotnej wegetariańskiej żywności pod marką Primavika, a także ekologicznej z logo Primaeco. Ta rodzinna firma z polskim kapitałem powstała w 1998 r.

- W Polsce dużo się mówi dzisiaj o ekologii, jednak jeśli chodzi o sprzedaż bio-żywności, przynajmniej w przypadku naszej firmy, to nadal jest margines. Gdybym miał stawiać wyłącznie na sprzedaż produktów eko, dawno musiałbym zamknąć firmę. Ten rynek się rozwija i wierzę, że w pewnym momencie ta kategoria będzie motorem wzrostu naszego przedsiębiorstwa. Jednak uważam, że zawsze łatwiej się stoi na dwóch nogach – zapewnia Paweł Skrzypczak.

Primavika od lat opiera się na tych samych stałych i sprawdzonych dostawcach orzechów, nasion strączkowych i warzyw, zarówno w produkcji konwencjonalnej jak i ekologicznej. W pierwszej kolejności od lokalnych rolników.

Dzisiaj produkty z logo Primavika i Primaeco można znaleźć w kilku sieciach na terenie całego kraju m.in. w sieci Piotr i Paweł. Choć na początku swojej drogi Primavika często otrzymywała propozycje współpracy z sieciami na absurdalnych warunkach. Dzisiaj handel bardziej rozsądniej podchodzi do negocjacji, bo ma już tę wiedzę, że rynek żywności prozdrowotnej, wegetariańskiej czy ekologicznej jest perspektywiczny i skoro te produkty przyjęły się w krajach bardziej rozwiniętych, u nas musi być podobnie.

- Jeszcze kilka lat temu musieliśmy przekonywać sieci, że powinny tworzyć specjalną półkę dla mniejszości kulinarnych a nie rozrzucić po markecie cały „zdrowy” asortyment, bo klient musi mieć komfort wyboru specjalistycznych produktów w dedykowanym dla nich miejscu. Dzisiaj niemal każda sieć posiada już taką półkę. Na części z nich jesteśmy, do kolejnych chcemy dotrzeć. Staramy rozwijać się razem z rozwojem handlu. Jeszcze dwa lata nie byliśmy w stanie sprostać produkcyjnie i ilościowo dużym zamówieniom niektórych sieci handlowych. Po rozbudowie naszego zakładu jesteśmy gotowi realizować duże zamówienia – zapewnia Paweł Skrzypczak.

Primavika ma obecnie w portfolio około 65 produktów i plan wprowadzania co najmniej 15 nowości rocznie. Stawia na nowatorskie produkty, takich jakich nikt nie robi.

Więcej na temat Primaviki czytaj w lutowym wydaniu magazynu Rynek spożywczy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 522) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH