Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Primavika: Polski konsument zaufał rodzimym producentom

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2017, 15:12
Primavika: Polski konsument zaufał rodzimym producentom
Paweł Skrzypczak, prezes firmy Primavika/ fot. Żelazna studio

- Primavika stawia na marketing efektywnościowy, który jest dziś potężnym narzędziem. Dostarcza m.in. wiedzy na temat konsumentów, precyzyjnie bada wpływ reklamy na odbiorców. Social media są jednym z ważniejszych elementów marketingu efektywnościowego i powinny zostać uwzględnione w kampaniach reklamowych. Ich celem jest budowanie świadomości marki, promocja produktu ale przede wszystkim komunikacja z klientami - zapewnia Paweł Skrzypczak, prezes firmy Primavika.

- Social media obecnie pełnią role biura obsługi konsumenckiej, dzięki nim osoby zainteresowane usługą/marką w wygodny i szybki sposób uzyskują informację o produkcie. Odpowiednio przygotowana kampania reklamowa w social mediach pozwala dotrzeć do konkretnej grupy docelowej, osiągając zamierzony efekt ale żeby narzędzie było skuteczne potrzebna jest wiedza i doświadczenie ich wykorzystania - dodaje prezes Primaviki.

Jego zdaniem polskiego konsumenta możemy scharakteryzować jako osobę świadomą, wymagającą prostych i jasnych komunikatów. - Oczekuje on lojalności, nie interesują go marketingowe zagrywki. Osobiście cieszy nas wzrost świadomości polskich konsumentów, którzy wybierają polskie produkty, czytają składy, sięgają po ekologiczną żywność, są otwarci na nowe smaki, stawiają na jakość. Polski konsument docenia nowe smaki, a co najważniejsze zaufał polskim producentom - wylicza Paweł Skrzypczak

Jak Primavika ocenia 8 miesięcy 2017 r.? Jaki to był czas dla spółki? Jakie firma ma plany na kolejne miesiące?

- Było to pierwsze 9 miesięcy działalności firmy Primavika w nowym zakładzie produkcyjnym. W tym okresie skupiliśmy się na przystosowaniu nowego zakładu, podniesieniu jakości produkcji i zwiększeniu mocy produkcyjnej. Nasze kolejne plany to pozyskanie certyfikatu przekreślonego kłosa, na produkty bezglutenowe marki Primavika i Primaeco. Opracowanie nowych produktów o prozdrowotnym charakterze oraz poszerzenie dystrybucji naszych produktów - dodaje Paweł Skrzypczak, prezes firmy Primavika.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH