Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Primavika zakłada 20-proc. wzrost sprzedaży w 2012 r.

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2012, 14:15
Primavika zakłada 20-proc. wzrost sprzedaży w 2012 r.
Firma stale inwestuje w swoje marki Primavika i Primaeco

Mimo pewnego spowolnienia, firma Primavika w 2011 roku odnotowała wzrost sprzedaży na poziomie 6,3 proc. Natomiast biorąc pod uwagę dotychczasowy rozwój rynku jak i szereg działań rozpoczętych pod koniec ub.r. na 2012 rok założyliśmy 20 proc. wzrost sprzedaży produktów pod marką Primavika i Primaeco - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Skrzypczak, prezes Primaviki, producenta dań wegetariańskich i wegańskich.

Jak dodaje, rok 2011 był rokiem trwającego światowego kryzysu, co nie było bez znaczenia dla rozwoju sprzedaży produktów wegetariańskich i ekologicznych w naszym kraju. Jednak perspektywy są dobre.

- Z uwagi na dynamiczny rozwój wegetarianizmu, świadomości ogólnej i coraz większego przywiązywania wagi do zdrowego odżywiania i stylu życia na pewno popularność naszych produktów wzrasta i będzie wzrastała coraz dynamiczniej. Tym samym i rynek dystrybucji będzie się ciągle rozwijał i rozszerzał. Kryzys powoduje zahamowanie dynamiki rozwoju większości dziedzin. Jednakże z uwagi na element świadomości konsumentów żywności "eko" i wegetariańskiej, kryzys nie spowoduje mocnego spowolnienia rozwoju tej dziedziny - komentuje Paweł Skrzypczak.

Zdaniem prezesa Primaviki - mimo iż "zdrowa żywność" (ekologiczna, wegetariańska) jest droższa od swych zwykłych odpowiedników o ok 30 proc. - to w porównaniu do produktów wysokiej jakości delikatesowych, ceny się wyrównują.

- Ogólnie pojęta "zdrowa żywność" ma za sobą wiele plusów, które powodują, że staje się coraz atrakcyjniejsza. Skład wykluczający sztuczne barwniki, konserwanty czy uzdatniacze oraz wyselekcjonowany dobór produktów powodują, że ludzie świadomi tego co raz częściej po nie sięgają. Lepszy smak, rosnąca świadomość, moda, dbałość o zdrowie swoje i bliskich powodują, że żywność ekologiczna oraz wegetariańska cieszy się coraz większą popularnością. Zdecydowana większość klientów, to osoby świadome produktu i jego walorów. Jest to trend pozyskujący coraz większe rzesze zwolenników. I będzie on rósł co raz dynamiczniej. Chociażby również z powodu coraz większej chemizacji żywności konwencjonalnej - podsumowuje prezes Primaviki.

Czytaj także: Primavika chce konsolidować. Powstanie nowatorski projekt z segmentu żywności wegetariańskiej

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • szyportka 22-11-2012, 21:39:
Jeżeli chodzi o tą firmę i jej produkty to jestem stałą ich "zjadaczką" :) polecam szczegolnie masla orzechowe

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH