Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci polskiej papryki oburzeni reklamą Unilevera. Żądają jej usunięcia (wideo)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ ZPPRP
  • Data: 03-04-2018, 12:01
Producenci polskiej papryki oburzeni reklamą Unilevera. Żądają jej usunięcia (wideo)
fot. youtube

Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej napisało list otwarty do prezesa Unilever Polska ze skierowaniem do mediów, organizacji rolniczych, UOKiK oraz władz politycznych, w którym wyraża swoje oburzenie i zaniepokojenie wywołane działaniami Unilever Polska związane z emitowaną obecnie reklamą papryki. - Żądamy, aby emisja niefortunnej reklamy została wstrzymana w trybie natychmiastowym ze wszystkich mediów - czytamy w liście.

 

Zarząd Zrzeszenia wyraził swoje daleko idące zaniepokojenie działaniami Unilever Polska. Obecnie emitowana reklama dotycząca papryki zdaniem Zrzeszenia nie daje jasnego i wyraźnego przekazu dotyczącego papryki a raczej jest sugeruje że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii, co w opinii Zrzeszenia nie jest prawdą.

- Reklama ta wprowadza polskich konsumentów w błąd. My i nasi producenci mamy poważne obawy co do tego w czym papryka z Hiszpanii jest lepsza od tej produkowanej w Polsce. W Polsce produkuje się paprykę nie gorszą pod każdym względem niż ta produkowana w Hiszpanii. Nie ma i nie będzie naszej zgody na tak jednostronny przekaz dotyczący papryki w Państwa reklamie emitowanej w mediach w Polsce i co za tym idzie, skierowanej do Polaków. Nasi producenci nie mają się czego wstydzić i produkują paprykę bardzo dobrej jakości, na pewno nie gorszej od hiszpańskiej. Produkowana na naszym subregionie papryka jest rozpoznawalna i przez konsumentów doceniana nie tylko na naszym polskim rynku, ale także jest eksportowana do innych krajów w Europie. Dlatego niezrozumiały dla naszych producentów papryki jest przekaz, który niesie państwa reklama. Żądamy, aby emisja niefortunnej reklamy została wstrzymana w trybie natychmiastowym ze wszystkich mediów - czytamy w liście ZPPRP.

ZPPRP wnosi o zmianę reklamy w taki sposób aby nie wskazywała jednoznacznie która papryka jest najlepsza i gdzie są najlepsze warunki do jej produkcji i jednocześnie żąda aby reklamy nie dyskryminowały naszych polskich producentów warzyw i owoców w sytuacji, gdy  warzywa w Polsce produkowane są w wystarczających ilościach nie tylko na rynek krajowy.

Redakcja www.portalspozywczy.pl poprosiła o komentarz w tej sprawie rzecznika prasowego Unilever Polska, na razie jednak go nie otrzymała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • xylio 06-04-2018, 16:24:
wiadomo nie kupować polskiej papryki
  • an 06-04-2018, 13:32:
już chyba wiadomo, czego nie kupować!
  • PAPRYKARZ szczeciński 04-04-2018, 13:30:
Panie premierze! jak Żyć?

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 648) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane