Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Producenci polskiej papryki oburzeni reklamą Unilevera. Żądają jej usunięcia (wideo)

Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej napisało list otwarty do prezesa Unilever Polska ze skierowaniem do mediów, organizacji rolniczych, UOKiK oraz władz politycznych, w którym wyraża swoje oburzenie i zaniepokojenie wywołane działaniami Unilever Polska związane z emitowaną obecnie reklamą papryki. - Żądamy, aby emisja niefortunnej reklamy została wstrzymana w trybie natychmiastowym ze wszystkich mediów - czytamy w liście.

Producenci polskiej papryki oburzeni reklamą Unilevera. Żądają jej usunięcia (wideo)
fot. youtube

 

Zarząd Zrzeszenia wyraził swoje daleko idące zaniepokojenie działaniami Unilever Polska. Obecnie emitowana reklama dotycząca papryki zdaniem Zrzeszenia nie daje jasnego i wyraźnego przekazu dotyczącego papryki a raczej jest sugeruje że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii, co w opinii Zrzeszenia nie jest prawdą.

- Reklama ta wprowadza polskich konsumentów w błąd. My i nasi producenci mamy poważne obawy co do tego w czym papryka z Hiszpanii jest lepsza od tej produkowanej w Polsce. W Polsce produkuje się paprykę nie gorszą pod każdym względem niż ta produkowana w Hiszpanii. Nie ma i nie będzie naszej zgody na tak jednostronny przekaz dotyczący papryki w Państwa reklamie emitowanej w mediach w Polsce i co za tym idzie, skierowanej do Polaków. Nasi producenci nie mają się czego wstydzić i produkują paprykę bardzo dobrej jakości, na pewno nie gorszej od hiszpańskiej. Produkowana na naszym subregionie papryka jest rozpoznawalna i przez konsumentów doceniana nie tylko na naszym polskim rynku, ale także jest eksportowana do innych krajów w Europie. Dlatego niezrozumiały dla naszych producentów papryki jest przekaz, który niesie państwa reklama. Żądamy, aby emisja niefortunnej reklamy została wstrzymana w trybie natychmiastowym ze wszystkich mediów - czytamy w liście ZPPRP.

ZPPRP wnosi o zmianę reklamy w taki sposób aby nie wskazywała jednoznacznie która papryka jest najlepsza i gdzie są najlepsze warunki do jej produkcji i jednocześnie żąda aby reklamy nie dyskryminowały naszych polskich producentów warzyw i owoców w sytuacji, gdy  warzywa w Polsce produkowane są w wystarczających ilościach nie tylko na rynek krajowy.

Redakcja www.portalspozywczy.pl poprosiła o komentarz w tej sprawie rzecznika prasowego Unilever Polska, na razie jednak go nie otrzymała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Unilever RSS ALERT    /    Zrzeszenie Producentów Papryki RP RSS ALERT    /    papryka RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • k111 2018-04-03 12:46:21
    A tą Hiszpańską paprykę Unilewer pakuje w Rumunii.
  • tele as 2018-04-03 16:16:44
    Hiszpańska papryka jest lepsza od polskiej czy to sproszkowana czy świeża, zresztą polskie warzywa owoce są często marne jakościowo i smakowo
  • aga 2018-04-04 09:30:24
    Przecież to oczywiste z przyczyn geograficznych, że papryka rosnąca w Hiszpanii i w Polsce będzie różniła się smakiem. A która jest smaczniejsza zależy od smaku konsumenta i jego wyboru. Nie widzę nic dziwnego ani tym bardziej niestosownego w omawianej reklamie, tym bardziej, że polska papryka również może być promowana w taki sposób. Zamiast czepiać się niech producenci sami pomyślą o sposobie reklamowania swojego produktu. Jeśli jest dobrej jakości to nie będzie problemu z jego zbytem.
  • PAPRYKARZ szczeciński 2018-04-04 13:30:56
    Panie premierze! jak Żyć?
  • an 2018-04-06 13:32:35
    już chyba wiadomo, czego nie kupować!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.32.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.