Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producent borówki amerykańskiej rusza z produkcją tłoczonych soków

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2014, 10:16
Producent borówki amerykańskiej rusza z produkcją tłoczonych soków
fot. Milbor

Spółka Milbor, producent i eksporter borówki amerykańskiej, rozpoczęła tłoczenie soków z tych owoców. - W tym roku będziemy koncentrować się na budowaniu dostępności naszej oferty na terenie całego kraju. Rozpoczęliśmy już współpracę z dystrybutorami, dzięki którym będziemy mogli w pełni wykorzystać zbliżający się sezon - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Piotr Milewski, prezes zarządu, Milbor Sp. z o.o.

Milbor Sp. z o.o. od ponad 40 lat prowadzi działalność w branży sadowniczej, a od 10 lat wykorzystuje praktyki w uprawie borówki amerykańskiej. Obecnie plantacja borówki zlokalizowana w powiecie płońskim to około 25 ha, jednak firma współpracuje z innymi polskimi producentami, których łączny areał upraw tego owocu przekracza 300 ha.

- Dotychczas działalność firmy opierała się na eksporcie owoców w formie deserowej do krajów Unii Europejskiej, głównie Wielkiej Brytanii i Holandii oraz na wschód - do Rosji. Produkcja na cele przetwórcze istnieje dopiero od niedawna i będzie systematycznie wzrastać - podkreśla Piotr Milewski..

Produkcją soków pod marką Merry Berry firma zajmuje się od niedawna, ale już planowany jest rozwój tej oferty. - Początkowo tłoczenie soku odbywało się wyłącznie na cele własne, ale borówka, która w wyjątkowy sposób łączy bogactwo wartości odżywczych ze wspaniałym lekko słodkim smakiem, okazała się świetną bazą do produkcji całej gamy zdrowych i pysznych soków - mówi prezes.

Od początku tego roku marka Merry Berry jest dostępna w trzech wariantach smakowych: Borówka (100 proc.), Borówka - Jabłko (20 proc.), Borówka - Aronia (20 proc.). - Jesteśmy obecni w wybranych punktach sprzedaży detalicznej (np. w ramach sieci Freshmarket), jak również w kanale HoReCa na terenie Warszawy, Łodzi i Poznania.

Nasi konsumenci w pełni docenili połączenie jakości, smaku, wartości odżywczych i dietetycznych z nowoczesnym designem 200 ml szklanej butelki. Soki Merry Berry mające w swym składzie wyłącznie 100 proc. tłoczonych owoców powiększają ofertę soków NFC (not from concentrate), których spożycie dynamicznie rośnie - komentuje Piotr Milewski.

Jak dodaje, podobnie jak w przypadku owoców deserowych, Milbor planuje zainteresowanie ofertą soków klientów zagranicznych, szczególnie tam gdzie owoce borówki są dobrze znane i cenione. - Naszym głównym celem jest jednak promowanie właściwości borówki amerykańskiej wśród polskich konsumentów, którzy do tej pory mieli dostęp do tych zdrowych owoców jedynie w krótkim sezonie letnim - mówi prezes.

- W tym roku będziemy koncentrować się na budowaniu dostępności naszej oferty na terenie całego kraju. Rozpoczęliśmy już współpracę z dystrybutorami, dzięki którym będziemy mogli w pełni wykorzystać zbliżający się sezon. Kolejnym krokiem będzie poszerzenie oferty soków o nowe smaki bazujące na owocach jagodowych - w końcu nazwa Merry Berry zobowiązuje. Jeśli chodzi o przetwórstwo samych owoców borówki, również w tym względzie mamy ciekawe pomysły, którymi pragniemy zaskoczyć naszych konsumentów - podsumowuje Piotr Milewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.