REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Producent galaretek, deserów i dań gotowych, Agro-Wodzisław, liczy na inwestora

  • Autor: Magda Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-05-2013, 10:47
Producent galaretek, deserów i dań gotowych, Agro-Wodzisław, liczy na inwestora
Firmie Agro-Wodzisław brakuje pieniędzy na promocję swoich produktów

Producent żywności, firma Agro-Wodzisław, zamierza walczyć o konsumenta, w trudnym czasie spowolnienia, innowacyjnymi produktami. Jednak firmie brakuje środków na wypromowanie i ogólnopolską dystrybucję. Przydałby się hojny inwestor. Są już nawet zainteresowani. - Na razie są to jednak bardzo wstępne rozmowy - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Marian Oślizło, prezes firmy Agro-Wodzisław.

REKLAMA

Producent deserów w proszku, dodatków piekarniczych i kulinarnych, produktów zbożowych a także dań gotowych oraz przetworów warzywnych, firma Agro-Wodzisław z Wodzisławia Śląskiego ze spowolnieniem zamierza walczyć poprzez poszerzanie swojej oferty o produkty innowacyjne.

- W trudnym okresie spowolnienia walka cenowa nie ma sensu, bo często musi się to odbić na jakości produktów. Część firm stawia wówczas na marki własne, jednak do tego niezbędne jest duży kapitał na inwestycje w moce produkcyjne. Dlatego my stawiamy na innowacje - mówi Marian Oślizło.

Firma, która już ma w ofercie galaretki o nietypowych smakach, planuje kolejne rewolucje na tym rynku. Poza tym Agro-Wodzisław planuje poszerzyć ofertę produktów zbożowych Pesso o nowe warianty z dodatkiem warzyw. Firma zamierza też wejść z zupełnie nowe dla siebie kategorie.

- Myślimy o wejściu w kategorię dodatków śniadaniowych. Nasze możliwości produkcyjne są ogromne, mamy wolne moce - dodaje prezes.
Poza tym firma sonduje rynek dań gotowych. - Zastanawiamy się czy wejść głębiej w tę kategorię. Kilka lat temu nasz udział w tym rynku sięgał 15 proc. Moim zdaniem jest to bardzo rozwojowa kategoria - zapewnia Marian Oślizło.

Oferta jest stale poszerzana, jednak firma ma problem z dystrybucją swoich produktów.

- Regionalnie jesteśmy silni, jednak nie mamy możliwości finansowych, aby zorganizować ogólnopolską dystrybucję i trafić do najlepszych sieci handlowych w całym kraju. Na szczęście sieci handlowe zauważyły już, że konsumenci doceniają produkty regionalne i przychylniej patrzą na mniejsze firmy - mówi Marian Oślizło.

Obecnie produkty firmy dostępne są w takich sieciach jak: Piotr i Paweł, Kaufland, Makro, Auchan czy Eko Holding, jednak wyłącznie regionalnie. Wydaje się, że receptą na tego typu problemy mógłby być inwestor. Czy są chętni?

- Nasza firma cieszy się zainteresowaniem potencjalnych inwestorów. Jednak na razie prowadzimy wstępne, niezobowiązujące rozmowy. Przydałby się nam inwestor, który wykorzystałby siłę naszej marki i finansowo wsparł nasze projekty - zapewnia Marian Oślizło.
Prezes zapewnia, że ubiegły rok był udany dla kierowanej przez niego firmy. - Zanotowaliśmy kolejny rok z rzędu wzrost przychodów i zysku netto - dodaje.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH