Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Producent Majonezu Kieleckiego planuje rozbudowę fabryki

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem", producent Majonezu Kieleckiego, w 2013 roku odnotował wzrost sprzedaży zarówno pod kątem ilościowym, jak i wartościowym ustępując jedynie marce należącej do jednego ze światowych potentatów w dziedzinie produkcji żywności. W roku 2014 spółka chce wzmocnić swoją pozycję na zagranicznych rynkach, planuje także rozbudowę fabryki, dzięki której zwiększy produkcję.

Producent Majonezu Kieleckiego planuje rozbudowę fabryki
Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych WSP "Społem". Fot. materiały prasowe

- Wyzwaniem na kolejny rok jest wzmocnienie pozycji topowych produktów poza granicami kraju. Choć wyroby WSP „Społem" eksportowane są m.in. do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Australii czy Kazachstanu, stale poszukujemy nowych rynków zbytu m.in. w krajach azjatyckich. Oczywiście te wszystkie przedsięwzięcia, jak dotychczas będą wspierane marketingowo oraz dystrybucyjnie - mówi Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych WSP "Społem".

- Stale pracujemy nad rozwojem grupy dostawców na terenie całego kraju. Przed nami również inwestycja w nową halę produkcyjną. Dzięki rozbudowie fabryki będziemy mogli zwiększyć produkcję majonezu oraz sosów. Rozwój przedsiębiorstwa oraz wprowadzenie nowych technologii w konsekwencji przyczynią się do zdobycia kolejnych odbiorców na zagranicznych rynkach. Wychodzimy z założenia, że systematycznie wdrażane rozwiązania będą szansą na zwiększenie zysków oraz procentowego udziału w rynku - dodaje.

Jego zdaniem, pomimo trendu spadkowego w kategorii majonezów, producent Majonezu Kieleckiego odniósł spory sukces. - Drugie miejsce w Polsce pod względem sprzedaży wartościowej i ilościowej mówi samo za sobie. Taki wynik to zasługa zintegrowanych działań, systematycznie realizowanych przez „Społem". Należy do nich zaliczyć rozwój działu sprzedaży, uczestnictwo w międzynarodowych targach spożywczych, kapanie reklamowe oraz co ważne, liczne aktywności w mediach społecznościowych, a także akcje prokonsumencie - mówi Zbigniew Mojecki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zbigniew Mojecki RSS ALERT    /    WSP Społem RSS ALERT    /    Majonez Kielecki RSS ALERT    /    Kazachstan RSS ALERT    /    Irlandia RSS ALERT    /    Wielka Brytania RSS ALERT    /    Niemcy RSS ALERT    /    USA RSS ALERT    /    Australia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.