REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Producent Majonezu Kieleckiego planuje rozbudowę fabryki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-01-2014, 15:34
Producent Majonezu Kieleckiego planuje rozbudowę fabryki
Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych WSP "Społem". Fot. materiały prasowe

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem", producent Majonezu Kieleckiego, w 2013 roku odnotował wzrost sprzedaży zarówno pod kątem ilościowym, jak i wartościowym ustępując jedynie marce należącej do jednego ze światowych potentatów w dziedzinie produkcji żywności. W roku 2014 spółka chce wzmocnić swoją pozycję na zagranicznych rynkach, planuje także rozbudowę fabryki, dzięki której zwiększy produkcję.

REKLAMA

- Wyzwaniem na kolejny rok jest wzmocnienie pozycji topowych produktów poza granicami kraju. Choć wyroby WSP „Społem" eksportowane są m.in. do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Australii czy Kazachstanu, stale poszukujemy nowych rynków zbytu m.in. w krajach azjatyckich. Oczywiście te wszystkie przedsięwzięcia, jak dotychczas będą wspierane marketingowo oraz dystrybucyjnie - mówi Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych WSP "Społem".

- Stale pracujemy nad rozwojem grupy dostawców na terenie całego kraju. Przed nami również inwestycja w nową halę produkcyjną. Dzięki rozbudowie fabryki będziemy mogli zwiększyć produkcję majonezu oraz sosów. Rozwój przedsiębiorstwa oraz wprowadzenie nowych technologii w konsekwencji przyczynią się do zdobycia kolejnych odbiorców na zagranicznych rynkach. Wychodzimy z założenia, że systematycznie wdrażane rozwiązania będą szansą na zwiększenie zysków oraz procentowego udziału w rynku - dodaje.

Jego zdaniem, pomimo trendu spadkowego w kategorii majonezów, producent Majonezu Kieleckiego odniósł spory sukces. - Drugie miejsce w Polsce pod względem sprzedaży wartościowej i ilościowej mówi samo za sobie. Taki wynik to zasługa zintegrowanych działań, systematycznie realizowanych przez „Społem". Należy do nich zaliczyć rozwój działu sprzedaży, uczestnictwo w międzynarodowych targach spożywczych, kapanie reklamowe oraz co ważne, liczne aktywności w mediach społecznościowych, a także akcje prokonsumencie - mówi Zbigniew Mojecki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 618) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH