Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Profi: Za nami rok pod znakiem wchodzenia w nowe kategorie

- Rok 2017 dla Profi to przede wszystkim wejście w kategorie dań świeżych oraz sosów.
Zadanie wymagało budowy nowych struktur sprzedaży, rozbudowy nowych kanałów dystrybucji oraz wprowadzenia nowych technologii produkcji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Szczeblowski, dyrektor Profi ds. handlu.

Profi: Za nami rok pod znakiem wchodzenia w nowe kategorie
Piotr Szczeblowski, dyrektor Profi ds. handlu, fot. Profi

W ocenie Piotra Szczeblowskiego kluczowym wydarzeniem 2017 roku dla Profi było wejście w nową kategorię dań świeżych.

- Zadanie wymagało budowy nowych struktur sprzedaży, rozbudowy nowych kanałów dystrybucji oraz wprowadzenia nowych technologii produkcji. Było to duże wyzwanie zwieńczone wejściem na polski rynek spożywczy z nową linią dań świeżych „Moje odkrycie”, na którą składają się świeże zupy, dania i sałatki w ciekawych i oryginalnych smakach. W ciągu jednego roku, tylko w tej kategorii wprowadziliśmy na rynek łącznie 33 produkty (17 zup, 9 sałatek, 7 dań) - dodaje.

Dyrektor Profi ds. handlu przypomina, że w 2017 roku, firma weszła w jeszcze jedną nową kategorię - sosy.

- Wprowadziliśmy trzy sosy w najbardziej popularnych smakach: bolońskim, grzybowym i słodko-kwaśnym. Wszystkie z użyciem polskich warzyw, naturalnych przypraw oraz mięs, bez dodatków glutaminianu monosodowego i konserwantów. Nowe sosy to produkt dla konsumentów, którzy poszukują wygodnych i smacznych produktów do szybkiego przygotowania obiadu w domu. Idealne dla smakoszy dań z ryżem, makaronem lub potraw mięsnych i osób, które w ciągu dnia nie mają czasu aby własnoręcznie przygotować sos od podstaw - dodaje.

W październiku Profi poszerzyło także kategorię tradycyjnych zup typu doy-pack o nową linię „Sezon na…”

- Wprowadziliśmy na rynek cztery nowe typowo jesienne smaki tj. zupę ziemniaczaną z boczkiem wieprzowym, zupę fasolową z kiełbasą wieprzową, krem paprykowy oraz krem dyniowy z pestkami dyni. W opinii naszych konsumentów zupy okazały się absolutnym hitem - mówi Szczeblowski.

Co przyniesie dla firmy Profi 2018 rok?

- W roku 2018 będziemy kontynuowali strategię firmy, poszerzać kategorie i rozwijać nasze obecne linie produktowe. Myślę, że rok 2018 przyniesie sporo ciekawych projektów, w tym także nowości produktowych dla naszych konsumentów - mówi Piotr Szczeblowski.

Profi to czołowy polski producent pasztetów i zup gotowych do spożycia. W październiku 2017 roku południowoafrykańska grupy spożywcza Bounty Brands, posiadająca w portfelu marki sprzedawane w ponad 40 krajach, ogłosiła przejęcie wielkopolskiej firmy. Bounty Brands planuje przyspieszyć wzrost Profi w kategoriach dań gotowych, świeżych zup oraz sałatek lunchowych. (czytaj więcej)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Profi RSS ALERT    /    Bounty Brands RSS ALERT    /    Bounty Brands Profi RSS ALERT    /    Piotr Szczeblowski RSS ALERT    /    dania gotowe 2018 RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    zupy RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT    /    sałatki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.213.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.