Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prymat: Najpopularniejsze przyprawy mają wysoką sprzedaż przez cały rok

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-07-2013, 10:41

- Świadomość kulinarna konsumentów stale rośnie, zatem dostosowanie asortymentu do zmieniających się tendencji jest dla nas ważnym zadaniem. Portfolio marki Prymat jest szerokie i dostosowane do różnorodnych potrzeb i umiejętności kulinarnych, niemniej wciąż staramy się oferować naszym konsumentom atrakcyjne nowości produktowe - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Marta Klęka-Nowa, junior PR Manager firmy Prymat.

- Od lat przyprawy jednorodne takie jak Papryka słodka, Pieprz czarny mielony czy Liść laurowy Prymat cieszą się niesłabnącą popularnością. Oferta marki Prymat w tym segmencie jest już bardzo szeroka i obejmuje zarówno produkty podstawowe takie jak np. Pieprz czarny mielony, jaki i ich wersje uzupełniające typu Pieprz cytrynowy czy Pieprz czosnkowy - twierdzi Marta Klęka-Nowa.

Najpopularniejsze przyprawy takie jak Pieprz czarny mielony, Czosnek granulowany, Papryka słodka, Liść laurowy, Majeranek czy Przyprawa do kurczaka Prymat odnotowują regularną i wysoką sprzedaż przez cały rok.

- Największą sprzedaż przypraw odnotowuje się w okresie Świąt Wielkanocy, w sezonie grillowym - w szczególności od maja do lipca oraz przez ostatnie dwa miesiące roku w okresie przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. Wówczas specyfika danego okresu warunkuje wzrosty sprzedaży konkretnych produktów. Obok Wielkanocy i Bożego Narodzenia to właśnie na sezon grillowy przypada jeden z największych wzrostów sprzedaży. Okres ten zaczyna się wraz z pierwszym weekendem majowym i może trwać aż do końca września pod warunkiem ciepłej i suchej pogody, która sprzyja spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Im lepsza pogoda, tym częstsze grillowanie, a co się z tym wiąże - wyższa sprzedaż przypraw grillowych. W tym okresie do najpopularniejszych przypraw grillowych należą takie produkty marki Prymat jak: Grill klasyczny, Grill pikantny i Grill ziołowy w saszetkach 20 g. Ponadto w sezonie grillowym większą rotacją na sklepowej półce cieszą się też przyprawy „około grillowe". W sezonie grillowym wysoką sprzedaż notują także marynaty - dodaje Marta Klęka-Nowa.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH