Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Purella celuje z prozdrowotną ofertą w konsumentów żywności konwencjonalnej

Polacy coraz śmielej i chętniej sięgają po zdrowe przekąski. Producenci żywności żywo reagują na te potrzeby, próbują je nawet wyprzedzać. – Misją Purelli jest wprowadzanie na rynek masowy wysokiej jakości, smacznej żywności o czystej etykiecie, innowacyjnych rozwiązaniach. Chcemy przekonać konsumenta, że prozdrowotne batony mogą być pyszne, i że można po nie sięgać, bez wyrzutów sumienia, codziennie - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella.

Purella celuje z prozdrowotną ofertą w konsumentów żywności konwencjonalnej
Twórcy Purella Food (od lewej): Michał Czerwiński, Artur Gajewski i Piotr Maciejewski/ fot. Purella Food/ fot. materiały prasowe

Trend na żywność prozdrowotną w Polsce jest faktem. Według badań przeprowadzonych przez Nielsena ¾ polskich konsumentów zgadza się ze stwierdzeniem „Jesteś tym co jesz”. Połowa z nas (54%) deklaruje, że uważnie czyta etykiety produktów, a 6 na 10 konsumentów zapewnia, iż szuka produktów z prostą i zrozumiałą listą składników. To pokazuje jak ważny dla Polaków jest temat zdrowej żywności i jak wielki ma ona potencjał. I to zwłaszcza, że mimo tych deklaracji ponad połowa Polaków ma nadwagę…

Purella wprowadzi superfood z salonów na rynek masowy

 

Jak wskazuje ośrodek badawczy Open Reserach; Zdrowa żywność to towar coraz częściej poszukiwany. Okazuje się, że za pojęciem zdrowa żywność wcale nie stoi żywność bio, eco, żywność organiczna. Zdrowa żywność w percepcji Polaków to żywność nie przetworzona, nie zawierająca sztucznych dodatków. Niemal 2/3 kupujących stara się wybierać „zdrową żywność” podczas codziennych zakupów. Jednocześnie dostęp do tego rodzaju produktów oceniany jedynie przez nieco ponad połowę za łatwy.

- Purella chce budować swoją pozycję na fali popularności trendu „healthy living” a udziały rynkowe pozyskiwać poprzez przyciągnięcie dotychczasowych konsumentów tradycyjnych, konwencjonalnych  słodyczy. Konwencja potocznie kojarzona jest z żywnością codzienną, masową, niekoniecznie o dobrym, zdrowym składzie. Ideą Purelli jest wprowadzanie żywności o czystej etykiecie, wysokiej jakości, innowacyjnych rozwiązaniach, a zarazem bardzo smacznej, na rynek masowy. Zamierzamy przekonać konsumentów, że prozdrowotne batony mogą smaczne – zapewnia Artur Gajewski.

Zdaniem Honoraty Jarockiej, analityczki firmy Mintel są trzy czynniki, które determinują sukces na tym polu: połączenie prozdrowotności produktu z jego dobrym smakiem a do tego z wygodą jego użytkowania. - Jeśli dana marka jest w stanie to wszystko połączyć, to świetnie wpisuje się w potrzeby dzisiejszych konsumentów. Dla konsumenta istotna jest również różnorodność asortymentowa ale i dostępność cenowa produktów, polski konsument jest bardzo wrażliwy na ceny – twierdzi Honorata Jarocka.

więcej informacji:

Purella RSS ALERT    /    Purella Superfoods RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT    /    Ewa Chodakowska RSS ALERT    /    BeRAW RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.92.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.