Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Purella Food: Naszą ideą jest dostarczanie naturalnych produktów masowemu odbiorcy

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-09-2017, 15:20
Purella Food: Naszą ideą jest dostarczanie naturalnych produktów masowemu odbiorcy
Twórcy Purella Food (od lewej): Michał Czerwiński, Artur Gajewski i Piotr Maciejewski/ fot. Purella Food/ fot. materiały prasowe

- Ideą Purella Food od początku było i nadal jest dostarczanie jak najbardziej prostych i naturalnych produktów masowemu konsumentowi. Powołując do życia firmę chcieliśmy stworzyć produkt, w który będziemy wierzyć, który będzie spełniać również nasze oczekiwania. Dlatego historia Purella Food zaczęła się bardzo merytorycznie, od chlorelli, czyli algi słodkowodnej, która ma dziesiątki wskazań medycznych - mówił podczas konferencji Futurefoods 2017 Artur Gajewski, sales&marketing director w Purella Food.

- Naszą przygodę w Purella Food zaczynaliśmy od dwóch, mocno ortodoksyjnych produktów na bazie chlorelli. Firma była budowana na merytorycznych fundamentach, postawiliśmy na superfoody, czyli superżywność, w której znajduje się dużo białka, dużo składników mineralnych, które regenerują organizm. Zależało nam na tym, żeby konsumenci polubili chlorellę, mimo, że mało kto wówczas wiedział co to w ogóle jest. Chcieliśmy zbudować świadomość tego superfoodu. Chcieliśmy być autentyczni i prawdziwi, dlatego nasza komunikacja była przejrzysta - dodał Artur Gajewski.

I przyznał, że kiedy Purella Food powstawała, firmy nie było stać na drogie badania rynkowe, dlatego w dużej mierze jej założyciele postawili na własną intuicję. - Leo Burnett (założyciel agencji reklamowej Leo Burnett Worldwide, guru marketingu - przypis red.) mówił o tym, żeby trzymać się własnych przeczuć, żeby je szanować i w nie mocno wierzyć. My od początku mocno wierzyliśmy w to, że będziemy dostarczać produkty bogate w superfoody masowemu odbiorcy - zapewniał podczas Futurefoods 2017 Artur Gajewski.

- W momencie wprowadzania marki na rynek zdawaliśmy sobie sprawę, że naszymi odbiorcami są głównie Millenialsi. Wtedy już wiedzieliśmy, że z czasem będziemy chcieli być szerzej dostępni, również dla generacji wcześniejszej, która świadomie sięga po żywność prozdrowotną, by odżywiać organizm. Chcieliśmy otworzyć się na nowych konsumentów. Dlatego nasza marka bardzo się zmieniała – wspominał podczas Futurefoods 2017 Artur Gajewski.

Dowodem na zmianę strategii było stworzenie linii „Enjoy pure life” dla osób, które cieszą się życiem, realizują swoje hobby, dobrze odżywiają czyli dla Millenialsów, jednak nie tylko dla nich. - Stworzyliśmy całą linię produktów, która wpisuje się w oczekiwania dużej grupy konsumentów oraz w panujące prozdrowotne trendy. Stworzyliśmy przekąskę w formie kostek, linię batonów, kulki mocy „Raw Bites” oraz linię przekąsek płynnych owocowo-warzywnych smoothie na bazie chlorelli lub nasion chia – wylicza Artur Gajewski.

 

Purella Food to założony w 2015 roku temu start-up. Obroty firmy w tym czasie wyniosły około 2 mln zł, w tym roku mają być dwa razy wyższe. Pięcioletnia strategia przedsiębiorstwa zakłada osiągnięcie przychodów w wysokości 50 mln zł (także dzięki akwizycjom). Długofalowym celem firmy jest zajęcie pozycji lidera krajowej branży produkcji zdrowych wyrobów spożywczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.