Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Purella Food: W 2018 r. wykonamy milowy krok w rozwoju firmy. Dzięki Chodakowskiej, baby food i eksportowi

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-02-2018, 13:26
Purella Food: W 2018 r. wykonamy milowy krok w rozwoju firmy. Dzięki Chodakowskiej, baby food i eksportowi
Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food/ fot. PTWP

Przedstawiciele Purella Food zapowiadają, że 2018 r. będzie dla firmy przełomowy. Producent superfoods zamierza równolegle rozwijać kilka obszarów. - BeRAW i zbudowanie szerokiej dystrybucji dla tej marki jest dla nas priorytetem. Poza tym linia produktów Enjoy Pure Life będzie repozycjonowana. Wejdziemy również w zdrową żywność dla dzieci, skupimy się na rozwoju dystrybucji marki Banana Joe – chipsów z banana oraz rozwoju private labels w aptekach - ujawnia zarząd. Mało? Purella zapowiada również wejście w nową kategorię produktów i nowego ambasadora.

Przypomnijmy, że w 2017 r. Purella Food pozyskała inwestorów: fundusz bValue oraz trenerkę Ewę Chodakowską wraz z mężem. W jaki sposób wpłynie to na rozwój firmy?

Czytaj również: Ewa Chodakowska inwestuje w producenta superfoods - firmę Purella Food

Purella Food pozyskała inwestora. bValue.vc wesprze rozwój i ekspansję producenta superfoods

 - Wpłynie i to bardzo. Nie chodzi tu nawet o pieniądze, jakie pozyskaliśmy od funduszu, bo one już dawno zostały zainwestowane w modernizację i rozbudowę naszej produkcji. Dzięki inwestorom mamy z jednej strony merytoryczną pomoc i ich doświadczenie na rynku FMCG, z drugiej nową dużą grupę klientów, bardzo responsywnych, zaangażowanych dziewczyn, które pokochały produkty BeRAW. Linia BeRAW bardzo mocno przyspieszy rozwój Purella Food, co z kolei pozwoli nam inwestować w kolejne linie produktów a także profesjonalne badania rynkowe i działania strategiczne - zapewnia Michał Czerwiński, prezes zarządu Purella Food.

I dodaje, że 2018 r. będzie dla Purella Food przełomowy. - Duży nacisk kładziemy na równoległy rozwój dystrybucji oraz dalsze poszerzanie portfolio. Rozpoczynamy współpracę z siecią EMPiK, następnie pojawimy się na stacji paliw i w kolejnych dużych sieciach handlowych. Portfolio BeRAW rozwinie się w tym roku o kolejne 10 SKU - mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Food. Na razie przedstawiciele firmy nie ujawniają jakie to będą produkty. Zapewniają tylko, że zamierzają wprowadzić BeRAW w kolejną kategorię.

W tym roku firma zamierza również ruszyć ze sprzedażą eksportową. Prowadzi już wstępne rozmowy.

- Kolejnym bardzo ważnym projektem w 2018 roku będzie stworzenie linii produktów dla dzieci. Analizujemy kategorie, wyciągami wnioski. Za chwilę będziemy testować nasze pomysły, tak aby w III kwartale tego roku wprowadzić zdrową linię produktów z superfoods dla najmłodszych - dodaje. 

Z kolei na przełom 2018/2019 r. firma planuje kolejną nowość. - Zamierzamy wejść w zupełnie nową dla nas kategorię produktową i współpracę z kolejnym ambasadorem. Prace nad tym projektem trwają, dopinamy model biznesowy - ujawnia Michał Czerwiński.

 Czytaj również: Producenci superfoods połączą siły. Wspólnie stworzą polską listę super składników!

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.