Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Purella na FRSiH: Pracujemy nad popularyzowaniem kolejnych superfoods

Zubożenie żywności i pęd życia powodują, że musimy się wspomagać dobrą żywnością, pełną wartości odżywczych, w której znajdujemy składniki pozwalające zbilansować dietę i poprawić nasze samopoczucie – mówił Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella, podczas debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spozywczego i Handlu.

Purella na FRSiH: Pracujemy nad popularyzowaniem kolejnych superfoods
Artur Gajewski, dyrektor marketingu, Purella

– Współpraca z grupą fanek Ewy Chodakowskiej daje nam dużą wiedzę. Dostarczając nasze przekąski, staramy się, by były one jak najlepsze, jak najbardziej naturalne i wpisujące się w trendy. Chcemy robić żywność masową, czyli masowo żywić konsumenta dobrym produktem – tłumaczył Artur Gajewski.

Jak zaznaczył, trendy to oczekiwania konsumentów.

Prelegent wskazał kilka istotnych trendów, m.in. trend białkowy.

– Śledzimy trendy i widzimy, że w Stanach Zjednoczonych czy Europie Zachodniej rynek tej żywności jest dużo bardziej rozwinięty. Tam produkty białkowe (nie tylko w batonach czy innego rodzaju przekąskach) są na każdej półce. W Polsce jeszcze tego nie ma, ale w tę stronę idziemy – stwierdził dyrektor marketingu Purella.

– Trend białkowy to trend funkcjonalny. Musimy dostarczyć sobie białka, żeby mieć pożywkę dla naszych mięśni – dodał.

Kolejny bardzo silny trend, który w Polsce dopiero raczkuje, dotyczy prebiotyków i probiotyków.

– Zaczęliśmy go z sukcesem rozwijać przy wprowadzeniu naszych probiotic cookie. To jeden z naszych topsellerów – przyznał Gajewski.

Jak podkreślił, nośnikiem smaku nie zawsze musi być cukier, sól czy glutaminian sodu, a jeśli produkt ma dużo dobrych składników, z których każdy coś wnosi, to etykieta nie musi być krótka.

– W jednym małym ciastku, które waży 20 g, są aż 3 probiotyki. Badania, które robiliśmy, wykazały, że synergia między tymi trzema szczepami bakterii będzie dużo lepsza niż zastosowanie jednego – tłumaczył.

Trend prebiotyków i probiotyków wpisuje się w długofalową tendencję, która zaczęła się kilka lat temu, a kulminację będzie miała w Polsce najwcześniej za rok lub dwa.

– Konsument chce poczynić długofalową inwestycję w zdrowie. Oczekuje produktów funkcjonalnych – podkreślił dyrektor marketingu Purella.

–  Mówi się już nawet o postbiotykach, martwych bakteriach. Takich trendów będzie więcej.  Będą funkcje działające długofalowo na naszą mikroflorę jelitową, odporność i wellbeing, a także na zdrowie mentalne. Odpowiednio skomponowana dieta powoduje, że ludzie czują się psychicznie lepiej –  mówił.

Artur Gajewski opowiedział też o superfoods.

– Wierzymy, że superfoody są bardzo ciekawym dodatkiem, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naturalnej fortyfikacji. To roślinne składniki charakteryzujące się najwyższymi wartościami odżywczymi. Niosą też wielokrotnie walory smakowe –  tłumaczył.

więcej informacji:

Artur Gajewski RSS ALERT    /    Purella RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.3.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.