Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Purella Superfoods: Polski konsument jest teraz w fazie dużej zmiany

Polacy zwracają uwagę na to co jedzą, poszukiwanie zdrowych produktów to już nie trend, ale fakt. Czytanie etykiet i analizowanie składu to podstawowy nawyk wszystkich szukających zdrowej żywności. Prosty skład i certyfikaty jakości to jednak nie to, co jest dla konsumentów najważniejsze. Przeprowadzone prze firmę Purella Superfoods badanie wskazuje, że Polacy mówiąc „zdrowa żywność” mają na myśli żywność nieprzetworzoną i nie zawierającą sztucznych dodatków.

Purella Superfoods: Polski konsument jest teraz w fazie dużej zmiany
fot. mat. pras.

Polski konsument jest teraz w fazie dużej zmiany. Z jednej strony wie, co to jest zdrowa żywność i ma wobec niej konkretne oczekiwania, ale nie do końca wie, jak i co można z nią zrobić. Jesteśmy jako społeczeństwo na dobrej drodze, do zwiększenia naszej świadomości i wprowadzenia na stałe do naszych kuchni zdrowych produktów. - Żeby ułatwić wprowadzenie nieprzetworzonej żywności do codziennego menu, firma Purella Superfoods stworzyła linię 24 superfoods w małych opakowaniach, które można używać jak przypraw. Wprowadzenie superfoods do kategorii przypraw, pozwoliło nam ustalić cenę na atrakcyjnym poziomie. Małe opakowanie i niska cena to połączenie, które ułatwia wprowadzenie superfoods do codziennej diety – mówi Michał Czerwiński, prezes Purella Superfoods.

Strategia firmy Superfoods opiera się na edukacji nie tylko w zakresie zdrowego żywienia, ale również tego, jak przygotować posiłki z wykorzystaniem zdrowych zamienników, jakimi są superfoods. To właśnie ta misja zmiany nawyków żywieniowych Polaków, przekonała Annę Starmach do zostania nie tylko ambasadorem nowej linii Purella Superfoods, ale również inwestorem obejmując 5 proc. udziałów.

- Purella Superfoods stawia na zaangażowanie i zrozumienie produktów. Dlatego tak bardzo zależało nam na tym, aby wszystkie osoby, które biorą udział w tworzeniu naszych produktów, miały realny wpływ na to, jak one finalnie wyglądają. Taki model współpracy doskonale sprawdził się przy okazji marki BeRaw z Ewa Chodakowską. W przypadku linii superfoods Ania Starmach jest idealną osobą. Nie tylko rozumie produkt, ale swoją wiedzą wesprze nas w pokazaniu, że używanie superfoods jest bardzo proste – mówi Michał Czerwiński.

Superfoody na świecie rozwijają się w tej chwili w tempie około 20 proc. rocznie, a ich całkowitą wartość na świecie szacuje się na 250 mld dol. Jest to gigantyczny rynek, który bardzo szybko rośnie, a największe rynki to Stany Zjednoczone, Niemcy i Chiny. Polski rynek dopiero zauważył tę kategorię, ale ma ona duży potencjał. Z badań Purella Superfoods wynika, że Polacy są otwarci na nowości, jeżeli równolegle iść będzie edukacja o wprowadzanych produktach. Konsumenci są też otwarci na produkty funkcjonalne.

Polska jest jednym z największych w Europie rynków suplementów diety – Polacy są coraz bardziej świadomi i wyedukowani i szukają nie tylko produktów zdrowych, ale również funkcjonalnych. Z naszych badań wynika, że mimo rosnącego zainteresowania tą kategorią produktową, potrzeba jeszcze dużo pracy, żeby superfoods weszły do codziennej diety. Dlatego Purella Superfoods w swojej komunikacji skupia się na edukacji. Chcemy pokazać jak w prosty sposób gotować z superfoods. Wierzymy, że takimi małymi, ale praktycznymi krokami, wprowadzimy superfoods do kuchni Polaków – mówi Michał Czerwiński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Anna Starmach RSS ALERT    /    Purella Superfoods RSS ALERT    /    Michał Czerwiński RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.