Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Purella Superfoods poszerza portfolio. Wspólnym mianownikiem są superfoods

- Jesteśmy postrzegani jako firma innowacyjna, wprowadzająca dużo nowości. W naszym DNA, podobnie zresztą jak i w naszym logo, jest mocno zakorzenione słowo superfoods, surowców o najwyższych wartościach odżywczych, które są nam bliskie, z którymi się utożsamiamy, w które mocno wierzymy, którymi chcemy się dzielić z konsumentami dążąc do bycia liderem w tej kategorii. Oprócz gamy 25 jednorodnych superfoods w proszkach, ziarnach czy suszonych owocach - stworzyliśmy produkty w 3 nowych kategoriach, które mają duży potencjał i szybko się rozwijają, niezmiennie, nie zabraknie w nich superfoods – mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods.

Purella Superfoods poszerza portfolio. Wspólnym mianownikiem są superfoods
Artur Gajewski, dyrektor marketingu, Purella

PS.pl: Purella Superfoods pracuje nad poszerzeniem portfolio – jakie nowe produkty pojawią się jeszcze w tym roku?

Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods: Pierwszą kategorią, którą postanowiliśmy wprowadzić na rynek i która pojawi się w listopadzie tego roku jest kategoria superherbs - czyli połączenie mocy polskich ziół z wartościami odżywczymi superfoods. Jest to bardzo duża kategoria, która mocno się rozwija, szczególnie w segmencie mieszanek ziołowych. Nasze mieszanki oparliśmy o sześć różnych funkcji, na które składa się bardzo wiele ziół oraz oczywiście odpowiedni dodane superfoods jak camu, camu, chlorelle, kurkuma, ashwagandha …

Kolejna nowa kategoria, w którą zdecydowaliśmy się wejść to supermusli – połączenie chrupiącego, wypiekanego musli z mocą naszych superfoods. Idea jest taka, aby produkty towarzyszyły konsumentom każdego ranka, będą oni mogli wzbogacić mieszanki, które występują w trzech wariantach smakowych i składowych dodatkowo o nasze superfoody – morwę, miechunkę, goji czy inne.

Po analizach i rozmowach z konsumentami stwierdziliśmy, że nie zawsze mają oni czas wykorzystywać nasze prodstawowe produkty superfoods do gotowania, tworzenia koktajli lub nie gotują w ogóle. Dlatego stworzyliśmy Superfoods w kapsułkach. Nie chcemy tego nazywać suplementami diety, bo to naturalny w 100% ekstrakt z najbardziej wartościowych superfoodów jakie znajdują się w naszym portfolio takich jak m.in.: chlorella, camu camu, ashwagandhy, maca …  Wszystkie je zamknęliśmy w wegańskich kapsułkach V-caps, właśnie po to, żeby umożliwić dodatkową suplementację i wzbogacanie diety o wartości odżywcze bez konieczności dodawania podczas gotowania.

Superfood suplements to trzecia z nowych kategorii, która w listopadzie pojawiła się na rynku nowoczesnym.

Czy Purella zamierza rozwijać również markę BeRAW?

Jeśli chodzi o drugą odnogę naszej firmy - linię BeRAW - w listopadzie pojawiły się na rynku dwie nowe linie – jedna to 100%. masło orzechowe w kilku wariantach oraz innowacyjna przekąska - migdały oblane gorzką czekoladą. Stworzyliśmy kuwerturę gorzkiej czekolady z izolatem białka, dzięki czemu stworzyliśmy przekąskę pyszną i funkcjonalną – to połączenie idealne wartości odżywczych migdałów, surowego kakao z czystym białkiem.

więcej informacji:

Purella Superfoods RSS ALERT    /    Artur Gajewski RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.