Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Purella wprowadzi superfood z salonów na rynek masowy

Superfoods to jedna z najciekawszych kategorii spożywczych ostatnich lat. Część konsumentów ją wielbi i stosuje, inni uznają wyłącznie za marketinowy twór. Jedno jest pewne – budzi emocje. W tym roku Purella zamierza rozepchać się na tym niszowym rynku. - Chcemy wejść z naszymi nowościami bardzo szeroko, do każdej pani domu, by pokazać, że superfood powinien być obowiązkowym dodatkiem w każdej kuchni - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella.

Purella wprowadzi superfood z salonów na rynek masowy
Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella/ fot. archiwum prywatne

2018 rok był dla producenta superfoods i przekąsek prozdrowotnych czasem intensywnej pracy, zmian, ustawiania biznesu i budowania dalszej strategii rozwoju, był to czas gigantycznych inwestycji w badania i rozwój oraz ponad dwukrotne powiększenie zespołu. Był to również rok zmiany nazwy i identyfikacji wizualnej firmy. Purella Food zmienia logo i staje się Purella Superfoods, co będzie miało odzwierciedlenie w silnym rozwoju tej kategorii w portfolio firmy od 2019 r.

Polski rynek żywności prozdrowotnej i superfoods mimo, że od jakiegoś czasu jest dużym trendem, to jednak nadal nisza i ciężki kawałek chleba. - Jego wartość jest dość niska, a konkurencja coraz silniejsza. Wymyślenie ciekawych produktów nie jest trudne, wyzwaniem jest utrzymanie ich na rynku i skuteczna sprzedaż - mówi Gajewski. Jednak mimo wszystko rozwój kategorii superfoods przybiera na sile na polskim rynku żywności, rośnie również świadomość konsumentów i ich potrzeby związane z chęcią znalezienia na sklepowych półkach produktów z ponadprzeciętnymi wartościami odżywczymi, które wzbogacą ich dania.

Superfoods dla wszystkich

- W II kwartale 2019 r. wprowadzimy na rynek kilkanaście nowych SKU pod marką Purella Superfoods. Będą to starannie wybrane, certyfikowane produkty. Nie chcemy kierunkować się wyłącznie na półkę ze zdrową żywnością, która często stanowi barierę dla masowego konsumenta. Z naszych badań wynika, że z półki bio/organic/eko ze zdrową żywnością, korzysta niewielka rzesza Polaków. A my uważamy, że superfood powinien być obowiązkowym dodatkiem w każdej kuchni i tak jak przyprawy dostarczają smaku, tak superfoody wartości odżywczych do przygotowywanych dań. To jest nisza, którą chcemy zagospodarować – zapewnia Artur Gajewski.

Bazując na doświadczeniu, jakim jest współpraca z Ewą Chodakowską spółka zdecydowała, że linia superfoods również będzie miała ambasadora, powszechnie znanego i lubianego, związanego z gotowaniem. - Na początku kwietnia odsłonimy wszystkie karty i mamy nadzieje, pozytywnie zaskoczymy. Obecnie dogrywamy ostatnie szczegóły komunikacji. Wprowadzenie tej linii będzie podzielone na dwa etapy, pierwsza część produktów pojawi się na rynku na przełomie kwietnia i maja a druga jesienią - dodaje.

więcej informacji:

Purella Superfoods RSS ALERT    /    Artur Gajewski RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.166.133.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.