REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Reaktywowany Międzychód powalczy o udziały w krajowym rynku

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 25-08-2014, 09:07
Reaktywowany Międzychód powalczy o udziały w krajowym rynku
Międzychód po dwóch latach przygotowań wreszcie się reaktywował

Przez ostatnie dwa lata, od czasu odkupienia zakładu od koncernu Heinz przez budowlaną firmę Poz Bruk, należącą do Tomasza Nowickiego, Międzychód przygotowywał się do reaktywacji marki. Gdy wreszcie się to udało, firma liczy na świetne wyniki sprzedażowe zarówno w kraju, jak i poza nim - czytamy w "Rzeczpospolitej".

REKLAMA

Linie produkcyjne w zakładzie Międzychodu ruszyły w czerwcu 2014 r., a pierwsze produkty w nowej szacie graficznej trafiły do sklepów na początku sierpnia. Pod marką Międzychód znaleźć można dania gotowe, m.in. gołąbki i klopsiki w sosie pomidorowym oraz fasola po bretońsku z boczkiem, a także dżemy i powidła, ketchupy i sosy. Firma planuje zwiększenie portfolio o sok pomidorowy i pomidorowo-ogórkowy.

Jak zauważa "Rzeczpospolita", Międzychód wchodząc na rynek przetworów z owoców i warzyw oraz dań gotowych, musi się liczyć z silną konkurencją w postaci Heinza czy Agros Novy. W segmencie dań gotowych pojawiają się wciąż nowi gracze, którzy widza w nim potencjał. Ostatnio swoje plany w tej kategorii ogłosiły debiutujące na NewConnect Zakłady Mięsne Mysław.

Międzychodowi w szybkim zbudowaniu dystrybucji w Polsce pomóc ma współpraca z ZT Kruszwica. Firma zamierza się jednak rozwijać nie tylko w kraju, ale też za granicą.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KSWZakłady Tłuszczowe KRUSZWICA SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • smakosz 26-10-2014, 17:58:
Mam nadzieję, że Poz Bruk powróci do receptur i technologii dawnego Międzychodu z przed "wsadzenia łap" w tą firmę przez Heinza. Kilka lat temu to były jedyne dania gotowe, które miały naturalny, domowy smak, ale produktów markowanych "Pudliszki" po prostu nie dało się jeść, w gołąbkach zamiast mięsa i kaszy, jakaś bliżej nie określona "brązowa masa". W fasoli po bretońsku zamiast dobrej kiełbasy i boczku, jakieś odpady poubojowe. Sosy w potrawach śmierdzące konserwantami i polepszaczami smaku. Miejmy nadzieję, że odrodzi się stary, dobry "Międzychód".
  • m. 25-08-2014, 09:47:
Liderzy tych kategorii to nie jest konkurencja dla tej marki. Szukalbym raczej wsrod srednich i mniejszych rozdrobnionych, czy lokalnych producentow. Ta kategoria jest juz silnie konkurencyjna, a nawyki konsumentow i ich oczekiwania zmuszaja do innowacji. Nie wystarczy juz miec linie do produkcji i kolegow, ktorzy zalatwia wejscie na polke. No chyba, ze to biznes typu udo (udo sie albo nie udo).

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH