Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Reklama cukru budzi kontrowersje

  • Autor: Presserwis / Onet.pl
  • Data: 09-11-2012, 15:49

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama Cukru Królewskiego narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy. Wprowadza konsumentów w błąd, wykorzystując ich niewiedzę lub brak doświadczenia - podaje Presserwis.

Komisja Etyki Reklamy rozpatrywała skargę wniesioną przez konsumenta przeciw kampanii reklamowej Cukru Królewskiego (Sudzucker Polska). Chodzi o spot pod hasłem "Żaden inny cukier nie jest tak słodki jak Królewski".

W opinii skarżącego każdy cukier ma identyczny skład, stąd użycie stwierdzenia, że akurat Królewski jest słodszy niż inne tego rodzaju produkty, może wprowadzać konsumentów w błąd. Skarżący wniósł o wskazanie badań, na podstawie których Sudzucker Polska używa takich sformułowań w swojej reklamie - informuje Pressserwis.

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama wprowadza konsumentów w błąd i wykorzystuje ich brak doświadczenia lub wiedzy, powinna więc być zmodyfikowana.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH