Reklama cukru budzi kontrowersje
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama Cukru Królewskiego narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy. Wprowadza konsumentów w błąd, wykorzystując ich niewiedzę lub brak doświadczenia - podaje Presserwis.
Komisja Etyki Reklamy rozpatrywała skargę wniesioną przez konsumenta przeciw kampanii reklamowej Cukru Królewskiego (Sudzucker Polska). Chodzi o spot pod hasłem "Żaden inny cukier nie jest tak słodki jak Królewski".
W opinii skarżącego każdy cukier ma identyczny skład, stąd użycie stwierdzenia, że akurat Królewski jest słodszy niż inne tego rodzaju produkty, może wprowadzać konsumentów w błąd. Skarżący wniósł o wskazanie badań, na podstawie których Sudzucker Polska używa takich sformułowań w swojej reklamie - informuje Pressserwis.
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama wprowadza konsumentów w błąd i wykorzystuje ich brak doświadczenia lub wiedzy, powinna więc być zmodyfikowana.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!