REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rieber Foods Polska: Konsumenci szukają innowacji spożywczych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-07-2014, 09:27
Rieber Foods Polska: Konsumenci szukają innowacji spożywczych
Radosław Lisiecki, dyrektor sprzedaży Rieber Foods Polska

- Najbliższe działania koncentrujemy wokół innowacyjnych konceptów produktowych, które Delecta jako pierwsza wprowadziła na polski rynek w kategorii słodkich przekąsek. Pracujemy również nad rozbudową portfolio wybranych produktów o nowe smaki - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Radosław Lisiecki - dyrektor sprzedaży Rieber Foods Polska.

REKLAMA

Jaki Państwa zdaniem jest potencjał rozwoju w Polsce kategorii, w których działa Delecta - czyli ciast, przypraw i deserów w proszku, przekąsek i napojów? Które z tych kategorii są najbardziej perspektywiczne?
Delecta ma szeroki wachlarz produktów, wpisujących się w obecnie trendy. Z jednej strony, obserwujemy powrót do tradycyjnego pieczenia z wykorzystaniem podstawowych składników, takich jak przyprawy i dodatki do ciast. W tych kategoriach mamy silną pozycję na rynku i długą tradycję, a Proszek do pieczenia czy Cukier wanilinowy Delecta dla wielu konsumentów jest pierwszym wyborem. Z drugiej strony, szybkie tempo życia sprawia, że chętnie sięgamy po przekąski instant w ciągu dnia. To rynek z dużym potencjałem, wart obecnie 125 milionów zł (dane za AC'Nielsen MAT AM'14). 

Czy Delecta zamierza wchodzić w kolejne segmenty spożywczego rynku? Jeśli tak w które i dlaczego?
Rynek jest bardzo dynamiczny. Trudno prognozować i planować długofalowo. Obserwacja postaw konsumenckich i gotowość do elastycznego reagowania na pojawiające się potrzeby i trendy, to klucz do sukcesu.

Czy Delecta planuje inwestycje w innowacyjne produkty? W końcu polscy konsumenci coraz chętniej sięgają po wszelkie innowacje.
To prawda, konsumenci szybko się nudzą i szukają innowacji. Mamy tę świadomość i trzymamy rękę na pulsie. Przykładem niech będzie nasza ostatnia nowość w segmencie słodkich przekąsek - Łatwe ciacho. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy innowacyjny produkt do przygotowania w mikrofali w zaledwie minutę. 

Jaki Państwa zdaniem jest polski konsument w kontekście żywności i kategorii, w których działa Delecta? Czego oczekuje od producentów żywności i w jaki sposób Delecta stara się sprostać tym oczekiwaniom?
Świadomość kulinarna Polaków znacznie wzrosła. Obecnie, bardziej niż gotowych rozwiązań, konsumenci poszukują inspiracji. Odpowiedzią na tę potrzebę muszą być produkty dające wiele możliwości zastosowania. Idziemy w tym kierunku, rozwijając koncept linii „na 1001 sposobów". Oferujemy tarty i babeczki, które można przygotować na wiele sposobów. Dając konsumentowi produkt bazowy w postaci ciasta i szereg podpowiedzi jak można je podać, pozostajemy konkurencyjni i nadal w trendzie. Grupa odbiorców, którzy z braku czasu lub umiejętności, sięgają po produkty do samodzielnego wypieku nadal jest duża.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH