Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Roleski: Cena powoli przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2017, 14:44
Roleski: Cena powoli przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym
Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski/ fot. PJ

- Konsumenci coraz częściej dokonują świadomego wyboru produktów spożywczych na podstawie danych zawartych na etykietach. Brak sztucznych i niepotrzebnych dodatków staje się z roku na rok coraz ważniejszym czynnikiem, który wpływa na wybór produktu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.

- Uważamy, że nie jest to chwilowa moda, raczej możemy mówić o swego rodzaju początku „rewolucji”, w wyniku której to właśnie skład produktu będzie decydował o tym, czy dany wyrób znajdzie się w koszyku zakupowym. Jesteśmy przekonani, że cena powoli przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym - zapewnia Jakub Kołodziej.

I przyznaje, że firma Roleski długo pracowała nad składami (np. ketchupy z czystą etykietą) oraz jasnym i czytelnym przekazem dla konsumenta (ikony na etykietach).

- Jeśli chodzi o rozwój sprzedaży, wciąż będziemy pracowali nad powiększeniem dostępności naszych produktów oraz promowaniem naszych innowacji, czyli gotowych marynat w woreczkach oraz koncentratów bulionów. W zakresie eksportu, finalizujemy rozmowy z partnerem z Japonii i wierzymy, że marka Roleski już wkrótce zagości na tym rynku. Niedawno uczestniczyliśmy również w misji handlowej do Wietnamu i uważamy, że kraj ten ma spory potencjał, który zamierzamy wykorzystać. Organicznie wzrasta także eksport naszych produktów do Niemiec oraz do Stanów Zjednoczonych - wylicza Jakub Roleski.

Roleski, to rodzinna firma, założona w 1972 r.,  jest jednym z największych polskich producentów ketchupów, musztard, majonezów, sosów oraz dressingów w kraju. Firma zatrudnia 350 osób. 

Produkty firmy Roleski są dostępne zarówno w Polsce jak i na rynkach eksportowych, m.in. w USA, Anglii, Francji, Niemczech i we Włoszech. Roleski jest również partnerem biznesowym dla wielu przedsiębiorstw poszukujących wiarygodnych producentów marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.