Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Roleski: Cena powoli przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2017, 14:44
Roleski: Cena powoli przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym
Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski/ fot. PJ

- Konsumenci coraz częściej dokonują świadomego wyboru produktów spożywczych na podstawie danych zawartych na etykietach. Brak sztucznych i niepotrzebnych dodatków staje się z roku na rok coraz ważniejszym czynnikiem, który wpływa na wybór produktu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.

- Uważamy, że nie jest to chwilowa moda, raczej możemy mówić o swego rodzaju początku „rewolucji”, w wyniku której to właśnie skład produktu będzie decydował o tym, czy dany wyrób znajdzie się w koszyku zakupowym. Jesteśmy przekonani, że cena powoli przestaje być decydującym czynnikiem zakupowym - zapewnia Jakub Kołodziej.

I przyznaje, że firma Roleski długo pracowała nad składami (np. ketchupy z czystą etykietą) oraz jasnym i czytelnym przekazem dla konsumenta (ikony na etykietach).

- Jeśli chodzi o rozwój sprzedaży, wciąż będziemy pracowali nad powiększeniem dostępności naszych produktów oraz promowaniem naszych innowacji, czyli gotowych marynat w woreczkach oraz koncentratów bulionów. W zakresie eksportu, finalizujemy rozmowy z partnerem z Japonii i wierzymy, że marka Roleski już wkrótce zagości na tym rynku. Niedawno uczestniczyliśmy również w misji handlowej do Wietnamu i uważamy, że kraj ten ma spory potencjał, który zamierzamy wykorzystać. Organicznie wzrasta także eksport naszych produktów do Niemiec oraz do Stanów Zjednoczonych - wylicza Jakub Roleski.

Roleski, to rodzinna firma, założona w 1972 r.,  jest jednym z największych polskich producentów ketchupów, musztard, majonezów, sosów oraz dressingów w kraju. Firma zatrudnia 350 osób. 

Produkty firmy Roleski są dostępne zarówno w Polsce jak i na rynkach eksportowych, m.in. w USA, Anglii, Francji, Niemczech i we Włoszech. Roleski jest również partnerem biznesowym dla wielu przedsiębiorstw poszukujących wiarygodnych producentów marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH