Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Roleski: Media społecznościowe są dziś nieodłącznym elementem promocji marek

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-09-2017, 15:40
Roleski: Media społecznościowe są dziś nieodłącznym elementem promocji marek
Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski/ fot. PTWP

- Jesteśmy firmą, która bardzo podkreśla przywiązanie do tradycji, ale staramy się również korzystać wizerunkowo i sprzedażowo z nowych trendów w komunikacji. Dobrze wiemy, jak silnym medium jest dziś internet - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.

- Media społecznościowe są nieodłącznym elementem promocji marek i produktów, zwłaszcza z branży FMCG. Dla nas to sposób na zwrócenie uwagi na konkretne produkty, dotarcie do konsumenta z informacjami na temat nowości, inicjatyw i dokonań naszej firmy. Staramy się systematycznie pokazywać kulisy naszej działalności, inspirować kulinarnie, podpowiadać, jak urozmaicić każdą potrawę. Ważnym aspektem obecności w mediach społecznościowych jest również stworzenie każdemu konsumentowi możliwości bezpośredniego kontaktu z naszą marką. Zbieramy opinie na temat oferty produktowej, co pozwala na jej ciągłe udoskonalanie z uwzględnieniem potrzeb odbiorcy. W ciągu kilku ostatnich lat udało nam się zebrać w jednym miejscu prawdziwych "wyznawców" marki Roleski i cieszymy się, że również dzięki ich aktywności wiemy, że gościmy codziennie na bardzo wielu polskich stołach - dodaje Jakub Kołodziej.

I zapewnia, że jak do tej pory firma Roleski realizuje założone na ten rok cele. – Sukcesywnie powiększamy dostępność naszych produktów i wsłuchujemy się w potrzeby naszych konsumentów. Jeśli chodzi o eksport, zaczynamy dostrzegać pierwsze owoce naszej pracy. Uważamy, że marynaty zostały dobrze przyjęte na rynku. Buliony nadal traktowane są jako nowość ale dostrzegamy powolny wzrost ich sprzedaży. Należy pamiętać, że nasze koncentraty bulionów nie są produktem pierwszej potrzeby i dotarcie z nimi do konsumentów może wymagać nieco czasu i cierpliwości. Plany na kolejne miesiące są niezmienne – powiększanie dostępności naszych produktów oraz dotarcie z nimi do jak największej liczby konsumentów - wylicza Jakub Kołodziej.

Jego zdaniem kategoria sosów wydaje się być stosunkowo stabilna – ketchupy, majonezy, musztardy, sosy i dressingi niezmiennie cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów i stanowią nieodłączny dodatek do wielu potraw. - Cieszymy się, że już jakiś czas temu przewidzieliśmy nadchodzącą wówczas i widoczną obecnie zmianę w podejściu konsumentów do zakupów, tj. większą ich świadomość oraz przywiązywanie większej wagi do składu produktów, czyli popularne „czytanie etykiet”. Dzięki temu wpisujemy się w ten trend zarówno jeśli chodzi o skład naszych produktów (np. ketchup „z czystą etykietą”, tj. bez dodatków ‘E’, wyroby bez konserwantów), jak i w zakresie komunikowania tych pozytywnych cech konsumentom poprzez piktogramy oraz informacje podane na etykietach - mówi Jakub Kołodziej.

Roleski, to rodzinna firma, założona w 1972 r.,  jest jednym z największych polskich producentów ketchupów, musztard, majonezów, sosów oraz dressingów w kraju. Firma zatrudnia 350 osób. 

Produkty firmy Roleski są dostępne zarówno w Polsce jak i na rynkach eksportowych, m.in. w USA, Anglii, Francji, Niemczech i we Włoszech. Roleski jest również partnerem biznesowym dla wielu przedsiębiorstw poszukujących wiarygodnych producentów marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH