REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Roleski stawia na spokojny rozwój organiczny. Plan na 2016 r. to kolejne kategorie i rynki zbytu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-01-2016, 11:40
Roleski stawia na spokojny rozwój organiczny. Plan na 2016 r. to kolejne kategorie i rynki zbytu
Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski/ fot. PJ

- Priorytetem naszej firmy jest na ten rok dalszy wzrost sprzedaży marki Roleski. Nadal wszyscy pracować będziemy nad zapewnieniem jak największej dostępności naszych wyrobów na terenie całej Polski, chociaż w planach mamy również zdobywanie nowych rynków zagranicznych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.

REKLAMA

- Wierzymy, że w 2016 roku uda nam się pojawić z marką Roleski w nowych kategoriach spożywczych, jednak w tym momencie projekty te są na etapie studium wykonalności i wraz z zespołem ekspertów odpowiadających za ocenę potencjału rynkowego w poszczególnych jego segmentach oceniamy każdy projekt z osobna. Jeśli chodzi o rozwój, to w tym aspekcie nasze stanowisko pozostaje niezmienne od lat – rozwój organiczny, bez pośpiechu. Skoro firma ma trwać wiecznie, to mamy jeszcze nieco czasu - zapewnia Jakub Kołodziej.

Członek zarządu firmy Roleski zapewnia, że 2015 r. był udany. - Poza wzrostem sprzedaży oraz zwiększeniem dostępności naszych wyrobów na terenie całej Polski, na horyzoncie pojawiły się też nowe, duże projekty. Cieszą poza tym wyniki pracy wkładanej w rozwój świadomości pracowników oraz w zwiększenie ich zaangażowania we wszystkie aspekty życia firmy, nie tylko te związane z ich konkretnymi stanowiskami. Rok 2015 był dla nas ogólnie rokiem wytężonej pracy, nie tylko nad kampanią wizerunkową - dodaje Jakub Kołodziej.

Czy I etap kampanii promocyjnej przyniósł zamierzone efekty? 

- Całość działań wizerunkowych prowadzonych przez firmę Roleski w 2015 roku przyniosła oczekiwane efekty. Mówię zarówno o tej głośnej i zauważonej kampanii zrealizowanej we współpracy z Oliviero Toscanim, jak również o tych nieco mniej spektakularnych i nagłaśnianych działaniach. Co konkretnie przyniosły? Wzrost sprzedaży produktów marki Roleski, zwiększenie rozpoznawalności marki, dotarcie z komunikacją do sporego grona osób spoza branży spożywczej - dodaje.

Obecnie Roleski produkuje rocznie ok. 60-70 tys. ton sosów, swoje moce ocenia na ok. 150 tys. ton. Poza produkcją pod swoją marką, współpracuje również z dużymi międzynarodowymi korporacjami, dla których produkujemy towary na całą Europę pod znanymi markami, jakie istnieją na rynku spożywczym

Roleski, to rodzinna firma, założona w 1972 r.,  jest jednym z największych polskich producentów ketchupów, musztard, majonezów, sosów oraz dressingów w kraju. Firma zatrudnia 350 osób. 

Produkty firmy Roleski są dostępne zarówno w Polsce jak i na rynkach eksportowych, m.in. w USA, Anglii, Francji, Niemczech i we Włoszech. Roleski jest również partnerem biznesowym dla wielu przedsiębiorstw poszukujących wiarygodnych producentów marek własnych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (30 119) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 754 917)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH