Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rozmowa z Michałem Lasockim, prezesem Intenson Europe

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2016, 15:10
Rozmowa z Michałem Lasockim, prezesem Intenson Europe
Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio

O początkach firmy, o planach na przyszłość i o tym kto interesuje się spółką - serwis www.portalspozywczy.pl rozmawia z Michałem Lasockim, prezesem zarządu Intenson Europe, producenta zdrowej żywności.

Jak zaczęła się Pana przygoda z rynkiem zdrowej żywności?

Moja przygoda z biznesem zaczęła się w 2007 r. – wtedy założyłem sklep internetowy z yerba mate, sprzedawałem tam gotowe produkty, kupowane w hurtowniach. W 2011 r. stwierdziłem, że to jest odpowiedni moment, żeby rozwinąć firmę na większą skalę. Zacząłem poszukiwać sklepów ze zdrową żywnością i herbatami, które pomogłyby mi zwiększyć sprzedaż  kolejnych produktów, które mógłbym dystrybuować. Zacząłem sprowadzać zdrową żywność oraz zdrowe dodatki do żywności. Konkurencja rosła szybko, dlatego pomyślałem, że może warto odróżnić się od rywali i założyć własną firmę. Wtedy powstała marka Intenson, logo i szata graficzna. Produkty pod tą marką pojawiły się na rynku nieco później. W 2011 r. powstała cała koncepcja naszej firmy i zaczęliśmy pozyskiwać nowych kontrahentów.

Dzisiaj mamy własny zakład w Karczewie pod Warszawą, sprowadzamy tam surowce bezpośrednio z krajów pochodzenia danych surowców a następnie pakujemy je pod własną marką. Surowce pochodzą z całego świata: z Europy, Ameryki Południowej, Azji, również z Polski – tak jak np. np. młody jęczmień – ostatnio bardzo popularny produkt. Z częścią rolników firma ma podpisane umowy kontraktacyjne, w zależności od produktu bardziej doświadczonych rynków. 

Ile produktów w ofercie ma dzisiaj Intenson? Czy planuje poszerzać ofertę i wchodzić w nowe kategorie produktów?

 Obecnie w portfolio produktów mamy 100 zdrowych produktów. Na razie  koncentrujemy się na produkcji zdrowej i  funkcjonalnej żywności oraz superfoods. W naszej ofercie mamy też już 10 produktów ekologicznych z certyfikatem. Stawiamy na przebadane, wysoko jakościowe produkty. Zamierzamy dynamicznie rozwijać naszą ofertę, w tym roku przede wszystkim o produkty ekologiczne.

Poza tym zamierzamy wejść w segment produktów bardziej złożonych, gotowych mieszanek. Nowy zakład produkcyjny umożliwi nam tworzenie produktów bardziej unikalnych, będziemy chcieli się wyróżnić na rynku autorskimi produktami. Chcemy być unikalni. Nowe produkty powinny trafić na rynek  w ostatnim kwartale tego roku.  Chcielibyśmy także mocniej wejść w produkcję ekologicznej żywności. Inspiracje czerpiemy z innych, bardziej doświadczonych rynków.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Anka 30-06-2016, 16:35:
Czy ktos jest w stanie cos powiedziec na temat pracy w tej firmie ?
  • Irwing 04-05-2016, 19:59:
Powiedzialbym ze w baraku a nie w garazu!!!
  • Krystyna Pawłowicz 22-04-2016, 23:44:
W garażu pakuje się badziewne produkty...

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 838) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.