Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza kampania „Jem, bo polskie"

  • Autor: pr
  • Data: 16-10-2014, 13:04

Ruszyła nowa kampania promocyjna, która ma zachęcić Polaków do częstszego spożywania owoców i warzyw, w szczególności jabłek. Na ratunek polskim sadownikom ruszyły niemal wszystkie sieci handlowe.

Kampania jest kierowana głównie na rynek polski, ale polskie jabłka trafią także do Anglii i Czech. Organizatorzy liczą, że liczba krajów zainteresowanych naszymi owocami wzrośnie. 

Na potrzeby kampanii stworzono logo „Jem, bo polskie". Łączne środki przeznaczone na sfinansowanie kampanii szacowane są na ok. 20 mln złotych. 

Szacuje się, że dzięki kampanii z rynku zniknie dodatkowo 100 tys. ton jabłek. Biorąc pod uwagę krajowe, roczne spożycie na poziomie 600 tys. ton wynik, który ma zostać osiągnięty w ciągu 3 miesięcy może robić wrażenie. Tym bardziej, że jak zaznaczają organizatorzy, 100 tys. ton to absolutne minimum. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH