Rusza kampania reklamowa marki McCain
Począwszy od 5. marca rusza kampania reklamowa marki McCain. Spot telewizyjny podkreśla wartości marki, oferującej najwyższej jakości w pełni naturalne produkty, przygotowane ze starannie wybranych odmian ziemniaków i 100 proc. oleju słonecznikowego.
Kampania reklamowa potrwa 5 tygodni. 30-sekundowy spot telewizyjny koncentruje się na podkreślaniu wartości marki wynikających z przyjętej strategii It's All Good, zwracając uwagę na to, że produkty McCain powstają z najwyższych jakości naturalnych składników. Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Sercem kreacji jest pokazanie naturalnego pochodzenia produktów marki McCain ponieważ frytki i specjalności ziemniaczane McCain powstają wyłącznie z naturalnych składników: starannie wybranych odmian ziemniaka i 100% oleju słonecznikowego. Spot podkreśla też poszanowanie dla środowiska naturalnego. Jednym z działan na rzecz ochrony środowiska, jakie w ostatnim czasie podjęła firma McCain, jest rezygnacja z używania w produktach marki McCain oleju palmowego z uwagi na to, że jego pozyskiwanie wiąże się z degradacją środowiska.
Celami kampanii jest budowanie wartości, a także rozwój i ożywienie kategorii frytek mrożonych, która od lat nie była komunikowana w telewizji oraz przypomnienie przewag konkurencyjnych i pozycjonowania McCain (najwyższej jakości naturalne produkty).
W spocie pojawiają się 2 główne produkty z portfolio marki: McCain 123 Frytki i McCain Golden Longs.
Poza kampanią spotową w telewizji, marka McCain w ostatnim czasie uruchomiła m.in. program lojalnościowy skierowany do sprzedawców detalicznych, w ramach którego kody z opakowań zbiorczych produktów McCain można wymieniać na wysokiej jakości markowy sprzęt AGD. Do sprzedaży trafiły też promocyjne opakowania z limitowanej edycji powiększonych o 50% flagowych produktów marki McCain: 123 Frytki Karbowane i 123 Frytki Proste, w cenie regularnej.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!