Rusza nowa kampania d'aucy
7 lutego br. rusza nowa kampania telewizyjna d'aucy pod hasłem "O warzywach wiemy wszystko".
Jej celem jest silna komunikacja marki oraz prezentacja naturalnych produktów d'aucy, m.in. łatwych i szybkich do przyrządzenia mrożonek z innowacyjnej linii "3 minuty - tylko chwila".
- Na potrzeby lutowej kampanii telewizyjnej przygotowaliśmy dwa animowane spoty reklamowe o długości 15 i 5 sekund - mówi Monika Faliszek, Marketing Manager z firmy d'aucy Polska.
Spoty reklamowe d'aucy będą wyświetlane od 7 lutego br. we wszystkich ogólnokrajowych kanałach telewizyjnych, takich jak: TVP, TVP Info, Polsat, TVN oraz na wybranych kanałach tematycznych - TVN mix i AT media. Równolegle do kampanii telewizyjnej firma d'aucy Polska rozpoczęła także kampanię reklamową w prasie handlowej. Planowaniem i zakupem mediów w kampanii telewizyjnej zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!