Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ruszyła międzynarodowa kampania „Europejskich Jabłek Dwukolorowych"

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2014, 11:53
Ruszyła międzynarodowa kampania „Europejskich Jabłek Dwukolorowych
Ruszyła międzynarodowa kampania „Europejskich Jabłek Dwukolorowych"

Dom mediowy Infinity Media wystartował z działaniami informacyjno-promocyjnymi kampanii „Europejskich Jabłek Dwukolorowych", w której odpowiada za kompleksową obsługę medialną projektu oraz logistykę okołotargową w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Kampania „Europejskich Jabłek Dwukolorowych" realizowana będzie przez 36 miesięcy w trzech 12 miesięcznych etapach. Działania zaplanowane w ramach programu w pierwszym roku skupią się głównie na dotarciu do managerów i handlowców poprzez działalność eventową: organizację, obsługę medialną, pr-ową i logistyczną targów, konferencji oraz spotkań z przedstawicielami sieci handlowych. Wydarzeniami, które rozpoczęły realizację programu „Unii Owocowej" były targi WOP DUBAI oraz targi FVF w Pekinie.

Infinity Media w konsorcjum z Legend Group odpowiada za działania informacyjno-promocyjne, obsługę medialną projektu w prasie, internecie oraz na outdoorze. Program kampanii realizowany na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Chińskiej Republiki Ludowej został zaprojektowany jako wielonarzędziowa kampania informacyjno-promocyjna skierowana do trzech grup docelowych. Najważniejszymi jej elementami będą działania zmierzające do nawiązania bezpośrednich kontaktów z managerami oraz handlowcami poprzez uczestnictwo w targach i wystawach międzynarodowych, misjach gospodarczych, konferencjach i spotkaniach branżowych, co powinno doprowadzić do nawiązania bezpośrednich negocjacji handlowych.

Dotarcie do liderów opinii, mediów oraz administracji zapewnią działania internetowe, reklama, PR i prasa. Zaplanowane strategia promocyjna skierowana do wszystkich grup docelowych ma na celu promowanie europejskich jabłek dwukolorowych, do których zalicza się odmiany uprawiane w całej Europie (m.in. Champion, Gala, Golden Delicious, Red Jonaprince, Idared), stworzenie pozytywnego wizerunku na rynkach docelowych, co w rezultacie wpłynie na zwiększenie świadomości produktów w odniesieniu do jakości, smaku, metod produkcji oraz zbuduje pozytywne postawy konsumenckie.

Działania promocyjno-informacyjne „Europejskich Jabłek Dwukolorowych" są wynikiem wygranego przetargu Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa" przez Infinity Media w konsorcjum z Legend Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH