Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ruszyła nowa kampania w UE promująca gruszki

  • Autor: FAMMU/FAPA
  • Data: 20-11-2008, 12:45

Po rozpoczętej latem bieżącego roku kampanii promujące spożycie brzoskwiń i nektarynek wśród unijnych dzieci, jesienią ruszyła podobna kampania promująca konsumpcję tym razem gruszek. Podobnie jak w przypadku brzoskwiń, znakiem rozpoznawczym i bohaterem promującym jedzenie owoców jest podobny do znanego na całym świecie Supermana super bohater Mr Fruitness - podaje FAMMU/FAPA na podstawie Fruit and Vegetable Markets.

Nowa kampania finansowana jest przez Komisję Europejską, a jej koszt oszacowano na 4 mln euro.

Owocowa kampania skierowana będzie do dzieci w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. Już w najbliższych miesiącach należy spodziewać się w głównych punktach i centrach handlowych serii promocji wspierających zakupy gruszek. Akcje mają na celu przede wszystkim informowanie o zdrowym odżywianiu, walorach odżywczych. Dla najmłodszych przygotowano szereg gadżetów i nagród.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH