REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ruszyła nowa kampania w UE promująca gruszki

  • Autor: FAMMU/FAPA
  • Data: 20-11-2008, 12:45

Po rozpoczętej latem bieżącego roku kampanii promujące spożycie brzoskwiń i nektarynek wśród unijnych dzieci, jesienią ruszyła podobna kampania promująca konsumpcję tym razem gruszek. Podobnie jak w przypadku brzoskwiń, znakiem rozpoznawczym i bohaterem promującym jedzenie owoców jest podobny do znanego na całym świecie Supermana super bohater Mr Fruitness - podaje FAMMU/FAPA na podstawie Fruit and Vegetable Markets.

REKLAMA

Nowa kampania finansowana jest przez Komisję Europejską, a jej koszt oszacowano na 4 mln euro.

Owocowa kampania skierowana będzie do dzieci w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. Już w najbliższych miesiącach należy spodziewać się w głównych punktach i centrach handlowych serii promocji wspierających zakupy gruszek. Akcje mają na celu przede wszystkim informowanie o zdrowym odżywianiu, walorach odżywczych. Dla najmłodszych przygotowano szereg gadżetów i nagród.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH